Miturile despre KFC există dintotdeauna, așa că Alin Puiu, antreprenor în vârstă de 27 de ani, a decis să deschidă un restaurant care va concura pe plan local cu brandul de renume mondial. Deviza lui? Clientul are întotdeauna dreptate!
Povestea lui Alin Puiu a început în departamentul de marketing al KFC România, din poziția de intern. Într-o zi, în timp ce analiza comentariile de pe rețelele de socializare primite de la urmăritori, acesta a făcut câteva conexiuni alftel care i-au stârnit spiritul antreprenorial, rezultând într-o idee de business.
Încă de la o vârstă fragedă, Alin a iubit puiul prăjit – motiv pentru care a și vrut să lucreze la KFC. Știind asta, bunica lui îl răsfăța mereu cu cel mai bun pui la ceaun. Nici ea nu schimba mai niciodată uleiul, își amintește Alin.
„Noul restaurant AltKFC e atât de popular că oamenii vorbeau despre el pe internet încă dinainte să existe. Recunosc, la început, chiar și mie îmi părea o nebunie. Odată ce am pus pe hârtie ideile, planul de afaceri s-a conturat singur. La ideile clienților mă refer. Într-un fel, toată afacerea asta e născocirea lor – eu doar i-am dat o formă. De aceea îmi doresc ca și alți oameni să se poată bucura de produsele AltKFC și, cu timpul, cine știe, poate noi vom oferi altora posibilitatea de francizare, de ce nu? E bine să țintești cât mai sus”, a declarat Alin Puiu, Director General AltKFC.
Brandul AltKFC susține că deține cel mai vechi ulei folosit vreodată la prăjirea puiului și că angajații din restaurante sunt maeștri în mânuirea imprimantelor 3D, la care fac pui perfect atunci când acesta e oprit la vama din județul Kentucky.
Deschiderea oficială a primului restaurant AltKFC din România va avea loc în curând. Pentru mai multe detalii, puteți accesa pagina evenimentului: https://bit.ly/ImensaDeschidereAltKFC.