„România, te iubesc!” este o emisiune marca Știrile PRO TV și este difuzată pe PRO TV, în fiecare duminică, de la ora 18:00.
Ancheta din această săptămână, difuzată în avans pe Voyo, este condusă de Paula Herlo și se numește "Risipa, sport național", La Vorbește lumea, jurnalista a povestit:
"Este o anchetă despre investițiile pe care le face Compania Națională de Investiții, o societate subordonată Ministerului Dezvoltării, le face în sate, comune, în orașele mici și nu numai. Există mai multe subprograme, cămine culturale, săli de sport, bazine de înot, stadioane, așezăminte religioase, toate aceste investiții se fac cu bani de la Guvern. Și eu m-am întrebat unde ajung banii aceștia, pentru că noi asta facem la "România, te iubesc!", luăm urma banilor publici și așa am ajuns în Teleorman. Este un județ pe care am ajuns să îl cunosc foarte bine, am fost nevoită să mă întorc într-o comună de patru ori și într-o alta de trei ori, până când am găsit primarii la serviciu. (...) În Teleorman am găsit un primar care conduce o comună, să îi spunem Dracea, primar care e afacerist de mult și am descoperit că firmele lui câștigau foarte multe lucrări cu Compania Națională de Investiții. El este doar acționar într-o companie, nu mai este cel care conduce, că nu are voie, dar a reușit să creeze în jurul lui o rețea de firme prietene cu care se lucrează în Teleorman. Mult. A fost interesantă discuția cu primarul, el nu știa ce știu, nu i-am spus de la început și a început un lung șir de minciuni. E interesantă discuția, e imaginea fidelă a unei Românii pe care vrem să o schimbăm. "
“România, te iubesc” m-a recris ca jurnalist. M-a aşezat în pagină şi mi-a dat ocazia să fac meseria asta la cel mai înalt nivel. Credibilitatea pe care am reuşit să o imprimăm emisiunii a făcut din ea o carte de vizită în faţă căreia oamenii îşi scot pălăria.
Îmi amintesc cu drag un moment în care eram cu Cristi şi Alex în aeroport şi un domn a venit, ne-a strâns mâna, a spus “mulţumesc!” şi-a plecat. Asta e de fapt “România, te iubesc”: o oglindă în care ne privim şi uneori ne place ce vedem, alteori nu.
E adevărul la care ne raportăm şi în funcţie de care facem alegeri care, uneori, au schimbat mentalităţi. Iar asta am văzut şi am simţit mai ales în urma campaniilor pe care le-am coordonat şi care au produs schimbări: “Tu ştii ce mai face copilul tău?” premiată cu Emmy la New York în 2008 şi care a generat o lege ce protejează copiii ai căror părinţi sunt plecaţi la muncă în străinătate, “Există viaţă după moarte” care a determinat dublarea numărului de donatori de organe, “Avem viaţă în sânge” care a obligat autorităţile să înfiinţeze Registrul Donatorilor Onorifici de Celule Stem, vital în cazul bolnavilor de leucemie şi “Vreau şi eu părinţii mei” în urma căreia s-a schimbat legea adopţiilor."