ß
  • Emisiuni
  • Vorbește Lumea
  • În calitate de prim ambasador al brandului, Theo Rose te invită să intri în lumea NOTINO, lumea în care te simți bine

În calitate de prim ambasador al brandului, Theo Rose te invită să intri în lumea NOTINO, lumea în care te simți bine

Theo Rose este cântăreață, prezentatoare TV, actriță, mamă, creatoare de conținut, iar acum este și primul ambasador al brandului NOTINO în România.

Theo, care este cunoscută pentru autenticitatea ei, a acceptat această asociere de lungă durată tocmai pentru că are deplină încredere în tot ceea ce oferă NOTINO și este client fidel de mult timp. Mai mult, a vorbit chiar despre asta la emisiunea „Vorbește lumea”:

Theo Rose: Parteneriatul cu un brand care se aliniază cu stilul tău de viață poate să fie match-ul perfect (potrivirea perfecta n. a). O dată pentru că ei acordă importanță calității și varietății de produse. Adică eu acolo - eram clientă mai veche, și eu și prietenele mele, dădeam comandă de produse de înfrumusețare de pe Notino, dar faptul că găsești la un loc absolut toate produsele de care ai putea avea nevoie și nu te mai duci fizic într-un magazin să îți cumperi tot ce ai nevoie, e perfect, minunat.

NOTINO promovează noua promisiune a mărcii - Today is Yours. Feel Good și își propune să îmbunătățească și să redefinească experiența de cumpărături electronice atât în ​​aplicație, cât și în magazinul online. Clienții au acces la tehnologii inovatoare, iar Theo Rose este prima încântată de acestea. Faptul că accesul la frumusețe a devenit o joacă pentru ea este un cadou de care artista se bucură în fiecare zi. De când a descoperit aplicația NOTINO, un adevărat consilier când vine vorba de produse de înfrumusețare și îngrijire a pielii la îndemâna tuturor, Theo Rose spune că multe lucruri au fost pur și simplu simplificate.

Theo Rose: Îmi place aplicația! Cum e organizată aplicația Notino și mai ales faptul că au evoluat foarte mult pe tehnologie. Adică m-am trezit în aplicație testând niște nuațe de ruj. Nu mi-a venit să cred! Păi cum, mă, mi se schimbă nuanța rujului? Mi se pare tare că evoluăm pe partea asta și că poți, la fel, să îți găsești rutina potrivită pentru îngrijirea tenului, de exemplu. Primești suport, mi se pare extraordinar.


Departe de a fi un eshop clasic, NOTINO se constituie într-o sursă de inspirație în materie de frumusețe și wellbeing. La NOTINO, cumpărăturile devin o experiență unică. Aplicația oferă diferite programe precum analiza pielii sau alegerea nuanțelor de machiaj potrivit și face procesul de e-shopping mai distractiv. Prin magia tehnoligiei, clientul testează produsele, se bucură de acestea și își achiziționează ce i se potrivește mai bine.


Noua poziționare Today is Yours. Feel Good. simplifică modul în care clienții navighează lumea online a produselor de beauty. Se celebrează astfel individualitatea și clientul este încurajat să se simtă bine în pielea sa, cu rutinele și cu preferințele personale. Însăși Theo Rose a ales parteneriatul cu un brand care se potrivește stilului ei de viață.


Theo Rose: Bine, eu cel mai mult și cel mai mult, cel mai des, îmi comandam produse pentru îngrijirea părului, de asta eram clientă fidelă Notino. Că acolo găsesc la grămadă toate produsele pe care le folosesc. Dar cel mai mult asta îmi place. Faptul că eu pot să găsesc la un loc toate produsele. Faptul că pot să am acces la un ghișeu unic de unde îmi pot cumpăra absolut toate produsele de îngrijire personală. Parfumuri, skincare, tot!


Asocierea dintre Theo Rose și brandul NOTINO este cât se poate de potrivită, în condițiile în care artista își dorește, prin intermediul NOTINO, să le ofere propriilor fani oportunitatea de a se simți bine cu ei înșiși și de a explora diferite stiluri de beauty. În plus, alături de Theo Rose, NOTINO își mai propune să aducă aproape de utilizatori tehnologiile încorporate de brand.


NOTINO este cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa și este lider al pieței de aproape 20 de ani. De două decenii, pentru că pune mereu interesul clientului pe primul loc și inovează constant, compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness.

FOTO: CAPTURĂ PRO TV 

Share

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune Vorbește Lumea

Articole pentru emisiune Vorbește Lumea

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni