Perioada în care #stamacasa a devenit o provocare pentru mulți dintre noi. Este important ca într-o situație de criză să vedem partea optimistă a lucrurilor, să profităm de timpul care, înainte, părea că nu era suficient și să gândim creativ pentru noi și pentru cei din jur.
Valentin Ionașcu, arhitectul de la Visuri la cheie, a profitat de perioada aceasta și s-a gândit la noi strategii pentru a veni în ajutorul celor care și-au amânat unul dintre cele mai importante evenimente: nunta.
„Soția mea, Sorana, și Andra Noana, fondatoarele echipei de wedding planneri din spatele brandului Wedding Details, au avut o idee inovatoare, m-au provocat, iar eu am acceptat cu entuziasm. Din dorința de a le oferi viitorilor miri ocazia de a interacționa cu furnizorii din industria evenimentelor, în această perioadă în care nunțile s-au amânat, au creat un târg online de nunți, cu tur virtual 360: Oneline Wedding Market. Au adunat 80 de furnizori, dintre cei mai buni din domeniu. Provocarea pentru mine a fost să creez imaginile tridimensionale ce stau la baza turului virtual, iar rezultatul este unul foarte bun, datorită celor de la OMNIvision care s-au ocupat de implementare”, povestește Valentin Ionașcu.
Târgul este un început pentru acest tip de experiență digitală și le oferă oamenilor oportunitatea de a interacționa cu furnizorii și a primi toate informațiile necesare, la doar un click distanță: „Am creat în spațiile clădirii 80 de totemuri, fiecare dintre ele a fost alocat unui furnizor care și-a prezentat virtual serviciile, portofoliul și voucher-ul oferit”, spune Valentin.
Oneline Wedding Market vine în ajutorul celor care vor să-și organizeze evenimentele, oferindu-le ocazia să facă acest lucru în siguranță, de la ei de acasă. Târgul poate fi vizitat în mediul online până pe 17 mai, pe https://oneline.market/.