Emisiunea „Șef sub acoperire” a prezentat, la PRO TV, povești reale și oameni surprinzători. Telespectatorii au avut parte de surprize și online, având posibilitatea de a participa de la concursuri cu premii puse la bătaie de chiar șefii care au intrat sub acoperire.
Pe lângă angajații care s-au bucurat de recompense din partea șefilor lor, telespectatorii au avut parte de un giveaway săptămânal, în cadrul cărora s-au acordat 61 de premii, în valoare totală de 28.568 lei.
Astfel, de-a lungul acestui sezon ”Șef sub acoperire”, la Giveaway-ul săptămânal pus la bătaie pe pagina de Instagram a reality show-ului s-au înregistrat aproximativ 5800 de înscrieri.
Premiile puse la bătaie de șefii sub acoperire au fost dintre cele mai variate. Astfel, în prima ediția, Ștefan Mandachi a pus la bătaie o noapte de cazare pentru 2 persoane la Mandachi Hotel & Spa Suceava, Râureni - un kit de gătit pentru îndrăgostiți în valoare de 1500 lei.
Eurolines, în episodul 3, a oferit 3 zile de cazare, pentru două persoane, la Green Village 4**** Resort (Sfântu Gheorghe, Tulcea), un premiu în valoare de 2500 lei.
Lanțul de florării Trias a oferit telespectatorilor emisiunii un voucher de 500 lei, în timp ce Austrotherm a avut la giveaway materiale de construcții în valoare de 6220 lei.
Sofiaman a dat 25 de pijamale din bumbac organic, în valoare totală de 4000 lei, iar Kitchen Shop - un aparat SodaStream Spirit (aparat de făcut sifon acasă).
Glovo a pus la bătaie 5 vouchere a câte 500 lei fiecare, pentru a achiziționa produse prin aplicația Glovo.
Anna Cori a oferit fanilor emisiunii 2 vouchere pentru a achiziționa produse Anna Cori/ Denis, în valoare totală de 3000 lei. Tucano a oferit 15 vouchere a câte 200 lei fiecare, pentru produse din locațiile Tucano Coffee.
Electrica a pus la bătaie premii în valoare de 2000 lei, iar Magic - 3 vouchere a câte 750 de lei fiecare, pentru produse din www.magicmagazin.ro
EXCLUSIV ONLINE - Răzvan Stănculeț, recompense în valoare de 5.000 euro din partea lui Dragoș Muller. Care este povestea lui