ß
În sezonul trecut al emisiunii ”Șef sub acoperire” de la PRO TV, managerul general al grupului Phoenicia a avut parte de o experiență unică.
În industria hotelieră, numele lui Muhammad Murad este arhicunoscut. Conduce un business de 50 de milioane de euro, este respectat și apreciat. Însă, simțea că lipsește ceva: nu cunoștea chiar tot ce se petrecea în compania sa, motiv pentru care a decis să-și trimită nepotul, Maissam Murad, sub acoperire. El a fost ochii și urechile lui vreme de câteva zile și l-a ajutat pe unchiul lui să ia niște decizii importante în firmă.
Acum, într-un interviu exclusiv, Mohammad Murad dezvăluie cum s-a schimbat relația cu angajații săi după ce a apărut în emisiunea ”Șef sub acoperire”, ce a învățat despre și de la aceștia, dar și cum a trecut peste această perioadă de pandemie. ”Nimeni nu a spus că toată viața va fi un tort cu frișcă”.