ß
Emisiunea ”Șef sub acoperire” se pregătește pentru un nou sezon, în curând, la PRO TV, dar până atunci să ne amintim unele dintre cele mai spectaculoase transformări de look.
La ”Șef sub acoperire”, manageri de top din România coboară în mijlocul angajaților lor pentru a lucra cot la cot cu aceștia și a vedea care sunt lucrurile care țin afacerea la înălțime și ce anume nu funcționează.
Pentru că este important ca nimeni să nu îi recunoască, șefii trebuie să adopte o identitate complet diferită, ceea ce presupune și o transformare de look totală.
Astfel, într-un clip postat pe pagina oficială de Instagram a emisiunii ”Șef sub acoperire”, putem vedea trei dintre cele mai surprinzătoare transformări, la care au apelat Oana Petrescu, directorul general al companiei Blue Air, Adrian Mihai, unul dintre cei trei proprietari ai companiei de curierat Fan Courier și Amir Krenzia, fondatorul Alka, una dintre cele mai importante companii de dulciuri din România.
În curând, la PRO TV, începe ”Șef sub acoperire”
Oameni adevărați, povești surprinzătoare!