ß
În această seară, Alina și Daniel Donici, proprietarii brandului Artesana, intră sub acoperire în fabrica de lactate și descoperă problemele cu care se confruntă compania lor.
Gallery
Artesana este unul dintre cele mai apreciate branduri de lactate din România. O companie românească, fondată de la zero de o tânără familie din Tecuci, în urmă cu 14 ani. A ajuns la o cifră de afaceri de aproape opt milioane de euro.
Produsele lor sunt vândute în peste 1000 de magazine din țară, dar și din străinătate.
Alina Donici a povestit cum a luat viață brandul Artesana.
„Ideea a venit de la Daniel, după ce a mâncat o brânză maturată în lapte de capră în Spania, făcută de un spaniol într-o făbricuță din Catalonia, s-a îndrăgostit cu ea și a venit cu minunata idee să facem și noi o brânză la noi acasă, în orașul Tecuci”, a spus Alina Donici.
Până să ajungă unul dintre cele mai apreciate branduri de lactate din România, proprietarii Artesana au trecut printr-o insolvență, însă, Alina și Daniel nu s-au dat bătuți.
VEZI MOMENTUL COMPLET ÎN CLIPUL VIDEO DE MAI SUS.
EPISODUL URMĂTOR ESTE DISPONIBIL PE VOYO.