Sorin Maslo deschide sezonul patru al show-ului Șef sub acoperire. Directorul General al Combinatului de vinuri Cricova intră sub acoperire în compania pe care o conduce. Va lucra alături de angajații săi, va descoperi problemele din teren și va cunoaște cu adevărat oamenii care duc greul companiei.
Gallery
Cricova este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri ale Republicii Moldova, celebru în întreaga lume pentru complexul subteran unic și pentru vinurile vândute în peste 37 de țări. Compania, cu o tradiție de peste 70 de ani, are 800 de angajați, 1300 ha/ viță de vie și a intrat în patrimoniul cultural național ca o destinație turistică cu totul specială.
„Orașul subteran „Cricova”, cu străzi subterane pline cu butoaie cu vin, producere de spumante, colecția națională, este cel mai vizitat obiectiv turistic al Republicii Moldova. Este declarat prin lege Patrimoniu Cultural Național al Republicii Moldova și împreună cu Ministerul Culturii am demarat procesul de înregistrare în Patrimoniul UNESCO”, a spus Sorin Maslo.
Sorin Maslo a venit în companie în 2001, când a pus bazele primului departament de marketimg.
„Eu veneam dintr-o agenție internațională de marketing, cu experiență deja de doi ani și am reușit împreună să implementăm crearea produselor noi, crearea campaniilor de publicitate și deja marketingul a început să fie o ramură activă a Combinatului de vinuri Cricova”, a mai spus Directorul General Cricova.
Momentul în care Sorin Maslo a devenit Director General a fost foarte dificil pentru companie.
„În 2022, aveam o lună de când am venit în calitate de Director General și a început războiul, astfel au fost date peste cap toate contractele și înțelegerile semnate până atunci și am fost nevoit să începem, practic, de la zero.”
VEZI MOMENTUL COMPLET ÎN CLIPUL VIDEO DE MAI SUS
CEL DE-AL DOILEA EPISOD POATE FI URMĂRIT, ÎN AVANS, PE VOYO