ß
La un an jumate a rămas fără auz. A intrat în comă de la o răceală. Pierderea auzului a făcut-o să se retragă în sine.
A fost dezorientată multă vreme. Dupa eveniment, familia a observat că Andreea reacționează totuși la muzică. Când a început școala a avut o epifanie, și-a dat seama că poate să se descurce, chiar mai bine decât credea.
În clasa I, prin activitățile didactice, a început să își descopere talentul. A făcut școală specială pentru deficiențe de auz. A perseverat în talent. Nu a făcut nici un curs, niciodată. Totul e din imaginația ei și ce a văzut la alții. Dacă aude începutul piesei, simte ritmul și după asta se ghidează.
Dansul o ajută să fie într-adevăr fericită și pozitivă, să vadă că poate realiza lucruri mari. Sub nici o formă nu se simte mai prejos față de alții din cauza acestei dizabilități. Sunt 7 frați, este singura care are această dizabilitate. Mama lucrează la o firma de ciocolată, iar tata in construcții.
Andreea lucrează la o tipografie. Îi place, se înțelege cu colectivul, deși este singura cu această deficiență. Aude foarte puțin dacă muzica e dată tare de tot. A fost la concursuri și festivaluri, pentru mimică, pantomimă, și a luat locul I. Vrea să fie profesoară de dans, să învețe copii cu deficiență de auz să danseze. Vrea să arate că pot și astfel de persoane să participe la concursuri de talente.
Urmărește emisiunea integrală pe VOYO.
Gallery