Seara trecuta, la ProTV, “eroii” noului sezon “Romanii au talent” au intrat din nou in casele si in sufletele celor aproape sapte milioane de telespectatori din intreaga tara care au stat cu ochii pe competitita talentelor in minutul de aur 21:43.
Cu audiente de pana la noua ori mai mari decat concurenta, ProTV si-a adjudecat din nou statutul de lider pe toate segmentele de public.
Conform Kantar Media, la nivel national, ProTV a inregistrat aseara un rating de 28,3 puncte si o cota de piata de 49,3%, de peste noua ori mai mult decat urmatoarea clasata, Antena 1, cu 2,9 puncte de rating si 5,0% cota de piata.
Show-ul este acum integral pe Voyo.ro.
In ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, postul din Pache Protopopescu a obtinut seara trecuta in intervalul orar 20:31 – 23:07 in care a fost difuzat super-show-ul o medie de 26,9 puncte de rating si 54,7% cota de piata, de aproape opt ori mai mult decat Antena 1, ocupanta celui de-al doilea loc in topul audientelor, cu 3,7 puncte de rating si 7,6% share.
Si cei mai multi telespectatori din mediul urban s-au uitat aseara la competitia talentelor, iar ProTV a avut pe acest segment de public un rating mediu de 26,1 puncte si 46,5% share, urmat de Antena 1, cu cifre de apropae noua ori mai mici: 3,1 puncte de rating si 5,6% share.
Gallery