“Pariu cu viata”, serialul difuzat la PRO TV in fiecare luni de la ora 20.30, a fost un adevarat fenomen la MIP TV, targul de televiziune de la Cannes, acolo unde a impresionat audienta prin momentele muzicale de exceptie, coregrafiile, povestile si talentul actoricesc al intregii distributii.
Serialul fenomen a fost vandut in Italia, unde se difuzeaza deja cu succes: Ne doream si ne dorim sa intram cu acest serial pe cat mai multe piete din Europa. Italia a spart gheata. Fara falsa modestie, la targ Pariu cu viata a fost foarte apreciat. “Este cel mai bun format care a aparut pe piata in ultimii ani", ne-a spus directorul de continut al unei mari companii latino-americane”. Sunt negocieri pentru achizitionarea serialului cu televiziuni din mai multe continente>>, declara Ruxandra Ion, producator general.
Succesul atins pe plan international de “Pariu cu viata” s-a reflectat deja la ultimul concert sustinut de LaLa Band la Sala Palatului cand fani din Belgia, Moldova si Italia au venit in Romania special sa isi vada idolii, alaturi de care sunt aproape in fiecare zi pe pagina oficiala a serialului care a depasit 204.000 de aprecieri.
Dupa targul de televiziune de la Cannes si alte productii MediaPro Pictures au ajuns in noi teritorii europene: “iubire si onoare” s-a vandut in Croatia, filmul “Fire &Ice” s-a vandut in Polonia.