ß
The M Works, agenția de comunicare integrată, anunță parteneriatul strategic cu Food Fix Tech, compania care a creat tehnologia care transformă video-uri în rețete și cărți digitale atât în piața locală, cât și la nivel internațional. Rolul agenției de comunicare este de a facilita și eficientiza relația cu food content creators din platformă și de a asigura vizbilitate prin strategii de comunicare creative și adaptate nevoilor.
FoodFix este o platformă digitală, ce conectează bucătarii amatori și profesioniști cu o comunitate vastă de oameni din întreaga lume. Creatorii de conținut pot transforma rețetele video în rețete detaliate, beneficiind de tehnologia AI pentru o experiență intuitivă și rapidă. Aceștia pot crea și lansa cu ușurință cărți de bucate, playlist-uri de rețete personalizate și evenimente speciale, consolidând, astfel, relația cu comunitățile lor.
„Suntem încântați să începem această colaborare cu The M Works, o agenție cu o reputație solidă în industrie. Împreună vom explora noi modalități de a extinde impactul platformei noastre în rândul pasionaților de gătit din întreaga lume și vom consolida relațiile cu utilizatorii actuali. Ne propunem să facem cunoscută platforma și tehnologia din spate tuturor pasionaților de gătit, iar agenția de comunicare, care va fi partenerul nostru în tot acest demers, cu siguranță ne va aduce expertiza necesară pentru a amplifica mesajul nostru”, a declarat Mihai Găvan, co-fondator FoodFix Tech.
Utilizatorii FoodFix beneficiază de acces la rețete complete de la creatorii lor preferați, cu informații despre ingrediente, cantități, specificații nutriționale și pași de preparare. Cu o interfață user-friendly și funcționalități avansate, FoodFix reușește să transforme experiența de gătit și modul în care oamenii interacționează cu rețetele culinare online.
„Rolul nostru în acest parteneriat va fi să creăm un liant viabil între FoodFix și acei food content creators care vor vrea să se alăture proiectului. Suntem siguri că inițiativa va fi una de succes și ne bucurăm să luăm parte încă de la început în tot acest proces, care se va transforma într-o colaborare de lungă durată, în care fiecare dintre noi va pune pe masă capabilitățile și expertiza pe care le are, pentru a crea împreună un proiect foarte bun”, declară Imola Zoltan, Managing Director The M Works.
FoodFix.Tech își propune să devină 'Spotify-ul artei culinare', oferind un singur loc pentru accesul la conținutul creat de cei mai influenți Chefi, Patiseri și Mixologi. Platforma pregătește lansarea unor noi cărți de bucate și funcționalități inedite, asemenea Playlist-ului din Spotify, dedicate mâncărurilor și băuturilor.
Spre deosebire de platforme precum Masterclass sau Yes! Chef, care oferă exclusiv conținut video, sau site-urile tradiționale de gătit, unde utilizatorii sunt deseori întrerupți de publicitate, FoodFix.Tech combină divertismentul video cu utilitatea practică a gătitului. Utilizatorii sunt ghidați de Chefi și Mixologi consacrați, transformând fiecare sesiune de gătit într-o experiență plăcută și educativă.
Un element cheie al inovației FoodFix.Tech este tehnologia sa proprietară, care utilizează inteligența artificială pentru a genera informații complexe legate de nutriție, pași de gătit și profiluri de gust ale rețetelor. Această tehnologie nu doar că oferă utilizatorilor informații utile, dar în timp va putea recomanda mâncăruri și băuturi personalizate, similar modului în care Spotify recomandă muzică.
Industria cărților de bucate continuă să prospere la nivel global. În acest moment, piața globală este evaluata la 6 miliarde de euro anual. Astfel, FoodFix se angajează să contribuie activ la evoluția gastronomiei și să inspire utilizatorii să descopere și să împărtășească bucuria gătitului.
Mai multe informații despre FoodFix se găsesc pe https://foodfix.tech/
Despre FoodFix Tech:
Fondată în 2022 în Londra, FoodFix Tech este o companie de tehnologie la intersecția inovației în materiale video și industria culinară. Misiunea noastră este de a transforma modul în care cunoștințele despre gătit sunt împărtășite și consumate pe piața globală. Dezvoltăm tehnologie avansată care permite creatorilor de conținut să își monetizeze eficient materialele video prin transformarea acestora într-un standard de „food knowledge” accesibil și atractiv. Aceasta tehnologie oferă utilizatorilor o experiență de gătit unică, permițându-le să învețe și să gătească alături de creatorii lor preferați. FoodFix Tech este dedicată să ofere soluții inovatoare care să aducă creatorii și iubitorii de gastronomie mai aproape, indiferent de locația acestora.
Despre The M Works:
După 20 de ani de prezență in industria de comunicare, McCann PR a devenit The M Works. Schimbarea generațiilor și progresul tehnologic au dus la o evoluție internă a structurii și capacităților agenției. Sub denumirea The M Works, suntem mai mult decât o agenție de relații publice, suntem un hub cu specializări și capacități complementare PR-ului – construite în oglindă cu nevoile și oportunitățile de creștere ale industriei. Suntem parteneri tehnologici și creatori de conținut, am pus pe piață un festival de muzică, am dezvoltat proiecte inovatoare în zona de experiential marketing pentru piața locală și globală. The M Works înglobează și deservește nevoile complet diferite dar congruente ale marketingului actual: viziune strategică și puternic adaptată contextului și competiției, agilitate și fluidizare în procese, know-how multiplu specializat și un model de business care presupune integrare verticală, în orice demers, a celor mai relevanți content/art/tech/ developers.