O altă săptămână plină de râs și voie bună s-a terminat, iar fiecare episod din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență! Telespectatorii nu au ratat niciun minut din serialul fenomen și au trăit alături de personajele lor preferate fiecare întâmplare hilară petrecută în Fierbinți.
Revoltați că Vasile îi trimite la război, Celentano, Rață și alți bărbați din sat s-au adunat în fața primăriei pentru a protesta: „Știm, Vasile, că ai aranjat să ne vinzi la armată pe toți ca pe cartofi!”, a țipat Celentano, acompaniat de huiduielile celorlalți. Însă totul s-a dovedit a fi o mare neînțelegere. Primarul a plănuit o deratizare a șoarecilor din sat, care urmau să dispară între 30 și 60 de zile de la otrăvire. Indignat de revoluția pornită de bărbații din sat, Vasile i-a pedepsit: „Dacă tot ați venit, hai să strângeți gunoaiele de pe câmp! Din cauza voastră se adună hoarde de șobolani!”, le-a spus acesta.
Dorel și Gianina au încercat să pună bazele unui business de excepție. Fratele lui Bobiță dorea să vândă miere, iar Gianina produse cosmetice: „Albina aia... regina! O prind, o leg frumos cu un căpăstru și după aia mă apuc să-i mulg lăptișorul de matcă și i-l dau lu’ Gianina să facă creme. Mie nu-mi trebuie lăptișorul, eu pentru miere mă duc!”, i-a povestit Dorel fratelui său. Însă lucrurile nu au mers conform planului și Dorel s-a ales cu o față plină de ciupituri de viespi.
Entuziasmat că a aflat secretul succesului, Giani a realizat un colaj cu toate dorințele sale pentru a manifesta materializarea lor: „Bani, femei, decupezi frumos, pui aici și te gândești, te concentrezi pe dorința ta și universul îți dă”, le-a explicat acesta Aspirinei și Dalidei. Convins că oportunitatea vieții sale s-a ivit, Giani a cumpărat acțiuni la o bancă din New York de la nimeni altul decât... Ardiles! Însă speranțele i-au fost rapid spulberate de Aspirina, care i-a spus adevărul: „Bancorex e o bancă românească... care a dat faliment prin `97. E oale și ulcele!”.
Și de această dată, episodul din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:27 – 21:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.0 puncte de rating și 30.4% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.5 puncte de audiență și 15.2% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.6 milioane de români au trăit comedia la cele mai înalte cote, iar în minutul de aur, la ora 21:01, peste 1.8 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
Noul sezon Las Fierbinți este în fiecare marți, miercuri și joi, de la ora 20:30, la PRO TV. Episoadele pot fi urmărite în avans, pe VOYO.
Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!
Gallery