Joi seară, românii s-au bucurat de o porție zdravănă de comedie alături de personajele preferate din serialul Las Fierbinți, iar de la ora 22:30, un alt CEO a acceptat provocarea de a intra deghizat, folosind o identitate falsă, în propria companie, în reality show-ul Șef sub acoperire. Cele două producții au fost, ca de fiecare dată, lider de audiență.
Vasile a primit aseară vizita reprezentanților unei ONG care derulează o campanie de conștientizare împotriva unui „flagel care distruge esența acestei nații”. Impresionat de cele două prezențe feminine care au intrat în biroul lui, și fără să ceară prea multe detalii, primarul a acceptat să se implice în campanie: „Sunt alături de dumneavoastră trup și suflet!”, le-a spus Vasile.
După ce a bătut palma pentru apărarea poporului român împotriva celei mai grele boli, primarul a vrut totuși să știe mai multe detalii: „Domnișoară, să știți că eu întotdeauna am avut o atracție față de tineret, am avut lipici tot timpul. Mai ales acum că este vorba de salvarea națiunii, vă spun sincer, menirea mea cea mai importantă este acest lucru: salvarea națiunii. E clar, aveți dreptate, țara e bolnavă! Dacă îmi permiteți, de ce boală suferă?”, a întrebat primarul.
Răspunsul a venit ca un fulger: „Cea mai gravă! E bolnavă de șpagă!”.
Aventurile fierbințenilor au poziționat PRO TV pe primul loc în topul audiențelor. Episodul de aseară a înregistrat, în intervalul orar 20:28 – 22:33, un rating mediu de 11 puncte și 31.8% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7 puncte de rating și 20.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de români s-au uitat ieri la cel mai iubit serial din România, iar în minutul de aur, la ora 21:08, peste 2 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.
Livia Baba a fost șeful care a intrat aseară sub acoperire în propria companie. Proprietara BLA Shine, o afacere cu servicii profesionale de curățenie, a lucrat în prima linie alături de angajați, a descoperit problemele de pe teren, a aflat poveștile incredibile ale acestora și i-a cunoscut pe oamenii datorită cărora compania ei a atins o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Pentru prima dată, pusă în fața unei situații extrem de delicate, șefa sub acoperire i-a spus aseară unui angajat: „Colaborarea noastră vreau să se încheie aici!”.
Ediția Șef sub acoperire de joi seară a fost lider de audiență. În intervalul orar 22:34 – 00:05, emisiunea a înregistrat 7.6 puncte de rating și 30.3% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.6 puncte de rating și 18.2% cotă de piață.
Săptămâna viitoare, joi, de la 20:30, românii vor avea parte de comedie cu un nou episod Las Fierbinți, iar de la ora 22:30, un alt șef de companie va intra sub acoperire. Cele două producții sunt disponibile, în avans, pe VOYO.
Gallery