ß
Joi seară, țara a ars-o pe comedie cu un nou episod din serialul fenomen Las Fierbinți, iar de la ora 22:30, un șef a intrat sub acoperire în propria companie pentru a afla adevărul despre angajații lui. Aseară, cele două producții au pus PRO TV pe primul loc în topul audienței.
Pe ulițele din Fierbinți a fost supărare mare pentru că Dalida a decis să-și șteargă ziua de naștere de pe Facebook. Motivul? A primit prea puține urări de la prietenii virtuali. Nervoasă, secretara primarului s-a destăinuit aseară Aspirinei: ”Știi ce am făcut azi de dimineață, Aspirino? Mi-am șters ziua de naștere de pe Facebook, ca să nu mai știe lumea când e ziua mea. Fiindcă e degeaba! Știi câte urări am primit ieri de ziua mea? 12! Trei mi-au scris > și ceilalți care mi-au scris sunt neamuri. Nici măcar neamurile nu mi-au scris toți!”, a spus Dalida. În valul ei de furie a căzut și Gianina, cea pe care nu o consideră o prietenă atât de apropiată încât să o cheme la petrecerea de ziua ei, dar de la care avea pretenția să primească un mesaj online.
În intervalul 20:30 – 22:25, PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat aseară 10.2 puncte de rating și 27.8% cotă de piață, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, de la nivel național, grade ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de audiență și 18.0% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de români au urmărit cu sufletul la gură disputa dintre Dalida și cei care nu i-au spus „La mulți ani!” de ziua ei, iar la ora 20:46, în minutul de aur, peste 2.2 milioane de telespectatori se bucurau de comedie la PRO TV.
David Aron, Directorul de Dezvoltare al complexului Alpin din Poiana Brașov, a intrat aseară sub acoperire. Complet deghizat și folosindu-se de o identitate falsă, tânărul șef a muncit alături de angajații lui, le-a aflat problemele și i-a cunoscut pe cei care au ajutat la dezvoltarea business-ului. La finalul experimentului, poveștile impresionante descoperite l-au făcut pe David să-i răsplătească pe toți cei alături de care a muncit sub acoperire.
Ediția Șef sub acoperire de joi a fost lider incontestabil de audiență. În intervalul ora 22:25 și 23:53, PRO TV a înregistrat 6.7 puncte de rating și 26.2% cotă de piață pe segmentul de public Național 21-54 ESOMAR ABCD, în postul clasat pe poziția secundă avea 4.4 puncte de audiență și 17.2% share. La nivel național, peste 1 milion de români au urmărit emisiunea, iar la ora 23:06, în minutul de aur, peste 1.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
Săptămâna viitoare, joi, de la 20:30, românii vor avea parte de comedie cu un nou episod Las Fierbinți, iar de la ora 22:30, un alt șef de companie va intra sub acoperire. Cele două producții sunt disponibile în avans pe VOYO.
Gallery