Aseara, cele doua seriale de comedie, Las Fierbinti si Ai nostri, dar si meciul FCSB – Beer Sheva, au fost pe placul romanilor. PRO TV a fost lider absolut de audienta pe toate segmentele de public.
Celentano si-a terminat lectiile de beer yoga cu o capcana intinsa de Luminita. Asistenta medicala a satului si-a dat seama ca acesta era mai interesat de berea care se folosea in exercitiu decat de conectarea lui cu Universul. Serialul Las Fierbinti a inregistrat 13.6 puncte de rating si 33.7% share pe segmentul de public comercial, cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, in timp ce televiziunea de pe pozitia secunda avea 6.6 puncte de rating si 16.4% share. In minutul de aur de la ora 20:55, peste 3 milioane de romani, de la nivel national, urmareau aventurile fierbintenilor.
Joi seara, Ai nostri au incercat sa ia calea Hollywood-ului, asta pentru ca Sandu a primit oferta de a se implica intr-un proiect cinematografic in care fetele neamului unit erau nevoite sa intruchipeze roluri de vampirite. Romanii au stat cu ochii pe povestea familiei Ciorba, serialul inregistrand 8.8 puncte de rating si 22.1% share, in randul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, televiziunea de pe locul doi avand 7.8 puncte de rating si 19.6% share.
Sportul rege si-a aratat din nou puterea, iar seara s-a incheiat cu meciul FCSB – Beer Sehva. Stelistii nu au invins echipa adversa insa si-au atins obiectivul si s-au calificat in primavara europeana cu doua etape inainte de finalul grupelor. Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban, in timp ce televiziunea de pe pozitia secunda avea 5.2 puncte de rating si 14.9% share. In minutul de aur de la ora 22.46, peste 2.3 milioane de romani urmareau, la nivel national, finalul primei reprize a meciului care a calificat FCSB in UEFA Europa League.