Miercuri si joi, Pro TV a fost lider de audienta cu cele trei seriale de productie romaneasca, Las Fierbinti, Atletico Textila si Ai nostri! In fiecare saptamana, aventurile personajelor si incercarile acestora de a-si rezolva situatiile prin cai legale sau mai... creative sunt preferate de majoritatea telespectatorilor din Romania.
Miercuri seara, romanii au ales comedia si au urmarit Las Fierbinti si Atletico Textila!
Cu Firicel erou fierbintean si Branzoi cu planuri de vacanta in Thailanda, aventurile celor mai indragite personaje dintr-un serial romanesc au pozitionat Pro TV lider de audienta pe toate segmentele de public! La nivelul targetului comercial, Las Fierbinti a obtinut 13.5 puncte de rating si 34.4% share, rezultate de peste doua ori mai mari decat ale televiziunii clasate pe locul secund, care a inregistrat numai 5.3 puncte de rating si 13.6% share.
In Atletico Textila, Traian a trebuit sa repare un tavan fara a avea niciun fond de reparatii, iar Leonard a incercat din rasputeri sa-si convinga iubita sa se angajeze! Pe intervalul episodului Atletico Textila, Pro TV a fost lider de audienta pe segmentul publicului comercial, cu 10.4 puncte de rating si 26.0% share, rezultate de doua ori mai mari decat urmatorul post TV, care a obtinut 5.5 puncte de rating si 13.7% share.
Ai nostri au aflat cand va fi sfarsitul lumii!
Joi seara, de la 20:00, Giani si Bobita au facut teste pentru a deveni spioni in Las Fierbinti! Pe intervalul de difuzare, Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a obtinut 12.1 puncte de rating si 31.8% share, in timp ce televiziunea care a ocupat locul secund a inregistrat numai 4.2 puncte de rating si 11.0% share.
In episodul de ieri seara, Marin Ghica a descoperit, din patru surse diferite, ca sfarsitul lumii va fi pe 21 august! Telespectatorii au ales sa urmareasca Ai nostri, iar pe targetul comercial episodul a obtinut 9.3 puncte de rating si 23.5% share, spre deosebire de televiziunea clasata pe locul al doilea, care a inregistrat 5.4 puncte de rating si 13.7% share.
Seara a continuat cu Manchester United si Anderlecht, care s-au luptat pentru semifinalele UEFA Europa League! Pe intervalul meciului de fotbal, Pro TV a fost lider de audienta pe segmentul publicului comercial, cu 7.6 puncte de rating si 23.5% share. Televiziunea care s-a clasat pe locul secund a inregistrat numai 4.5 puncte de rating si 14.0% share.
In fiecare miercuri si joi, Pro TV le ofera tuturor romanilor seriale de comedie in care umorul, personajele indragite si situatiile prin care trec acestea sunt urmarite de telespectatori!
Gallery