In fiecare saptamana, telespectatorii aleg comedia romaneasca autentica din productiile locale Pro TV.
Miercuri seara, peste 2.8 milioane de romani au urmarit un nou episod din sezonul 11 al celui mai indragit serial de comedie din Romania, Las Fierbinti. Aventura a continuat cu Atletico Textila, unde peste 2.1 milioane de telespectatori au fost amuzati de evolutia echipei de fotbal care are un nou finantator.
Episoadele Las Fierbinti si Atletico Textila de miercuri seara au tinut telecomenzile departe de telespectatori! Ambele productii au fost lideri de audienta pe toate categoriile de public si au inregistrat, la nivelul targetului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cifre de aproximativ doua ori mai mari decat televiziunile de pe locul doi!
In Las Fierbinti, Ardiles a militat pentru femei
In episodul de miercuri seara, Ardiles, Firicel si Branzoi au purtat o discutie foarte aprinsa despre rolul femeii in societate. Cine trebuie sa gateasca, sa spele, sa pregateasca masa, sa curete casa, sa calce hainele? Femeia, evident, spune Firicel. Insa Ardiles este convins ca situatia ar trebui sa se schimbe si are si dovada ca vremurile nu mai sunt la fel – pe el il relaxeaza sa calce rufele, iar Branzoi povesteste cum el gateste mult mai bine decat nevasta sa!
Las Fierbinti a fost, din nou, lider de audienta pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, Pro TV a obtinut pe durata difuzarii noului episod 12.8 puncte de rating si 34.2% share, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, care a inregistrat numai 5.3 puncte de rating si 14.2% share.
Gallery