Continuarea afacerilor bisericesti ale lui Celentano si Firicel a fost urmarita de peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel national, pe intreg intervalul de difuzare (21:28-22:33). In minutul de aur, de la 22:11, peste 2.3 milioane de telespectatori urmareau Las Fierbinti.
Pe segmentul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, PRO TV a fost lider de audienta cu 11.8 puncte de rating si o cota de piata de 32.1%, urmatorul post clasat inregistrand 4.5 puncte de rating si 12.3% cota de piata.
Pe intreg publicul din mediul urban, PRO TV a obtinut pe perioada difuzarii episodului plin de umor o audienta medie de 8.9 puncte de rating si 19.6% share, urmatorul post clasat inregistrand 5.8 puncte de rating si 12.8% cota de piata.
Si la nivelul publicului national, serialul Las Fierbinti si-a mentinut pozitia de lider cu 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 23%. Televiziunea de pe locul 2 a inregistrat 5.6 puncte de rating si 12.3% cota de piata.
In episodul de aseara, telespectatorii au putut urmari continuarea aventurilor regizorale ale lui Giani. Relatia actor-regizor dintre Rata si Giani s-a schimbat, rolurile fiind inversate. Un fin cunoscator al artei cinematografice, taximetristul s-a hotarat sa gestioneze situatia si sa realizeze o adevarata capodopera a cinematografiei romanesti.
Vazand ca afacerea unei biserici private nu genera veniturile scontate, Celentano si Firicel, alaturi de proaspatul asociat – Ardiles, au hotarat sa extinda oferta: servicii complete pentru nunti, botezuri, cumetrii totul pentru o suma motrica de 100 de lei/luna. Nebunia a luat sfarsit in momentul in care Primarul Vasile a intrat pe fir, desfiintand afacerea celor trei.
Las Fierbinti - Tara o arde pe comedie!