Pro Tv a difuzat aseara ultimul episod al celui de-al treilea sezon “Las Fierbinti”, care a fost si el, ca toate celelalte episoade, lider absolut de audienta pe toate categoriile de public. Asa se face ca joi seara, in minutul de maxima audienta atins la 21.17, Pro Tv obtinea pe publicul comercial un varf de audienta de 12 puncte de rating si 29,4 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 avea tot atunci numai 3,5 puncte de rating si 8,7 % cota de piata.
“Las Fierbinti” a fost lider detasat de audienta pe toate categoriile de public, in intreg intervalul sau orar de difuzare (20.35 – 21.33). Asa se face ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Pro Tv a fost lider cu o medie de 9,5 puncte de rating si 23,9 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating si 12,6 % cota de piata.
Serialul “Las Fierbinti” a fost lider de audienta cu fiecare episod al celui de-al treilea sezon, obtinand o medie pe intreg sezonul, pe publicul tinta Pro Tv, de 10 puncte de rating si 23,4 % cota de piata.
Gallery