• Emisiuni
  • Las Fierbinți
  • Record de audienta pentru "Las Fierbinti": aproape 3 milioane de romani au stat cu ochii pe experimentul lui Celentano

Record de audienta pentru "Las Fierbinti": aproape 3 milioane de romani au stat cu ochii pe experimentul lui Celentano

<span style="color:#f00;">Record de audienta</span> pentru "Las Fierbinti": aproape 3 milioane de romani au stat cu ochii pe experimentul lui Celentano

Dupa ce in primul sezon mult asteptatul serial “Las Fierbinti” a inregistrat cel mai bun debut al unui serial romanesc din ultimii 10 ani, episodul de joi seara, 11 octombrie a adus un record de audienta pentru “Las Fierbinti”, care este astfel serialul romanesc cel mai urmarit de catre publicul tinta al Pro Tv de cand s-a introdus sistemul de masurare cu people meter.

Romanii au ales sa-si petreaca seara de joi alaturi de Pro Tv, astfel ca cele doua seriale de comedie “Las Fierbinti” si “Spitalul de dementa” au fost lideri detasati de audienta, surclasand de departe toate celelate programe ale serii.


Vezi pe Voyo.ro tot episodul din "Las Fierbinti" si o sa afli cum poate ajunge soacra elice la hidrocentrala sexuala 

Aproape 3 milioane de romani au urmarit “Las Fierbinti” in minutul de maxima audienta, 20.59, cuceriti de irezistibilul Celentano (Adrian Văncică) si inventia sa care smulge hohote de ras: hidrocentrala sexuala! Mai mult decat atat, eroii din “Spitalul de dementa” s-au dovedit si ei a fi inca o data pe placul romanilor, care s-au uitat la serial in numar de peste 2 milioane, in minutul de maxima audienta, 21.49. 

Episodul “Las Fierbinti” de joi seara a fost de-a dreptul imbatabil, iar glumele fierbintenilor i-au tinut in fata ecranelor pe cei mai multi romani, acesta fiind de altfel si cel mai urmarit episod al seriei. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a inregistrat cu “Las Fierbinti” o medie de 11,8 puncte de rating si 26,1% cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,6 puncte de rating si 10,1 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 10,1 puncte de rating si 19,6 % cota de piata, fata de Antena 1 care avea doar 4,5 puncte de rating si 8,7 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii, “Las Fierbinti” a condus cu 11,3 puncte de rating si 21,1 % cota de piata, in timp ce Antena 1 avea numai 4,4 puncte de rating si 8,2 procente din cota de piata. Pe publicul sau tinta, in minutul de maxima audienta, 21.10, “Las Fierbinti” a obtinut un varf de audienta de 15,1 puncte de rating si 32,2 % cota de piata.

Imediat dupa aventurile lui Bobita (Mihai Bobonete), Giani (Costi Dita) si Celentano (Adrian Văncică), romanii s-au delectat cu cei mai amuzanti si incompetenti medici de la “Spitalul de dementa”. Serialul a fost si el lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, astfel ca in minutul de maxima audienta al serialului, 21.51, Pro Tv inregistra pe publicul sau tinta un varf de 12,4 puncte de rating si 26,9 % cota de piata.

Pe intreg intervalul sau de difuzare, “Spitalul de dementa” a fost lider absolut cu o medie, pe publicul comercial, de 10,6 puncte de rating si 22,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea 6,2 puncte de rating si 13,3 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus cu 8,8 puncte de rating si 17,0 % cota de piata, fata de Antena 1 care avea 5,7 puncte de rating si 11,1 procente din cota de piata. Raportul se pastreaza si la nivelul intregii populatii a tarii, cu Pro Tv in pozitie fruntasa cu o medie de 9 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, fata de Antena 1 cu 5,9 puncte de rating si 11,5 % cota de piata.    

Vezi aici cele mai noi episoade, integral pe Voyo.ro

Gallery

Share

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune Las Fierbinți

Articole pentru emisiune Las Fierbinți

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni