• Emisiuni
  • La Măruță
  • "La Maruta" da startul concursului "Weekend cu Edy". Afla ce trebuie sa faci pentru a deveni iubita de mexican

"La Maruta" da startul concursului "Weekend cu Edy". Afla ce trebuie sa faci pentru a deveni iubita de mexican

"La Maruta" da startul concursului "Weekend cu Edy". Afla ce trebuie sa faci pentru a deveni iubita de mexican

"La Maruta" a dat startul concursului "Weekend cu Edy". 

Daca vrei sa castigi un weekend impreuna cu Edy Mexicanu de Valentine’s Day trebuie doar sa trimiti pe adresa de email [email protected] o poza personala, o scurta descriere a ta si o declaratie de dragoste pentru Edy.

Scrie-ne in mail si datele tale de contact pentru a putea in legatura cu tine. Daca te vei afla printre preferatele lui Edy, te vom invita luni, 9 februarie, in platou.

Inscrierile se pot face doar in perioada 4 – 8 Februarie 2015. Regulamentul integral al campaniei mai jos.

Vezi mai multe imagini in galeria foto!

REGULAMENTUL Campaniei „Weekend cu Edi”

Art. 1 Organizator. Definitii

Societatea PRO TV S.A., persoana juridica romana, avand sediul in Bucuresti, Bdul. Pache Protopopescu nr. 105, parter, camera 101, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu nr. J40/24578/1992, cod unic de inregistrare 2835636, capital social subscris si varsat: 318.010.250 lei, operator de date cu caracter personal nr. 17155, cont IBAN nr. RO06INGB 0001 0001 0309 8918, deschis la  ING BANK N.V Amsterdam, Sucursala Bucuresti, denumita in continuare PRO TV sau Organizatorul.

Informatii cu privire la campanie pot fi obtinute la adresa de email [email protected]

Definitii - in intelesul prezentului Regulament:

Campanie = Campania de Marketing „Weekend cu Edi” organizata de Pro TV in scopul fidelizarii telespectatorilor emisiunii „La Maruta” .

Emisiune = Emisiunea „La Maruta” difuzata pe postul de televiziune „Pro TV”.

Participant = orice persoana care, in conditiile prezentului regulament, s-a inscris in Campanie.

Finalist = participantul la Campanie care a fost desemnat conform prezentului regulament sa participe la Emisiune

Castigator = participantul la Campanie care a fost desemnat conform prezentului regulament sa castige premiul campaniei;

Art. 2 Durata campaniei. Teritoriul

Campania se deruleaza in intervalul 04.02.2015 – 16.02.2015 pe teritoriul Romaniei. PRO TV isi rezerva dreptul de a modifica datele de incepere si de incetare, fara drept de compensare, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul lamaruta.protv.ro.

Art. 3 Conditiile de participare

Campania se adresează tuturor participantilor care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:

- au implinit varsta de 18 ani la data inceperii campaniei;

- au domiciliul pe teritoriul Romaniei sau sunt rezidenti in Romania;

- accepta in mod expres, neechivoc si irevocabil ca numele, textele si fotografiile prezentate de participanti sa poata fi facute publice in scop publicitar si utilizate in legatura cu campania conform prezentului regulament, participantii transferand Organizatorului toate drepturile patrimoniale de autor cu privire la acestea pe perioada desfasurarii campaniei, inclusiv in vederea publicarii numelor finalistilor, numelui castigatorului si premiul acordat acestuia, fara niciun fel de pretentie de ordin patrimonial.

Nu vor avea drept de participare angajatii PROTV SA si ai partenerilor implicati in organizarea acestei actiuni, precum sotul/sotia si rudele acestora pana la gradul IV.

Art. 4 Protectia datelor personale

Prin inscrierea in campanie, incarcarea unei fotografii a declaratiei, completarea datelor personale in formularul de inscriere si trimiterea e-mailului, orice participant isi exprima acordul expres, irevocabil si neechivoc ca toate datele cu caracter personal sa fie incluse in baza de date a PRO TV S.A. si prelucrate in orice mod de Organizator in legatura cu aceasta campanie desfasurat conform prezentului regulament, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. Scopul prelucrarii datelor este „reclama, marketing si publicitate”. 

PRO TV S.A. prelucreaza datele personale ale participantilor in vederea organizarii acestei campanii, desemnarii castigatorului, publicarii numelui castigatorului si a premiului acordat acestuia si atribuirii de premii, precum si pentru a informa in legatura cu alte produse, servicii, evenimente, etc. (telefon, SMS, e-mail, posta, etc).

Conform dispozitiilor art. 20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, PRO TV S.A. are obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

Datele cu caracter personal prelucrate in vederea organizarii acestei campanii, desemnarii castigatorului si atribuirii premiului sunt destinate utilizarii de catre PRO TV S.A si vor fi comunicate numai partenerilor contractuali ai Organizatorului cu care acesta colaboreaza in vederea organizarii campaniei si publicului larg prin afisarea castigatorului si premiului acordat in cadrul campaniei. 

La incheierea operatiunilor de prelucrare a datelor in scopul organizarii acestei campanii, PRO TV S.A. nu va transfera aceste date unui alt operator. 

Comunicarea acestor date partenerilor contractuali se realizeaza numai in scopul informarii lor in privinta derularii campaniei si desemnarii castigatorului. 

PRO TV S.A nu raspunde pentru eventuala utilizare neautorizata a datelor cu caracter personal de catre partenerii sai. Conform Legii 667/2001, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informati, dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei. 

Pentru exercitarea acestor drepturi participantii trebuie sa inainteze PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 105, sector 2, Bucuresti. Participantii sunt rugati sa informeze PRO TV de indata in cazul in care constata ca unele date furnizate sunt incorecte.

Art. 5 Modul de desfasurare a campaniei

Prezenta Campanie se desfasoara in doua etape, respectiv o prima etapa care se va desfasura exclusiv on-line, si o a doua etapa – Finala, care se va desfasura in cadrul Emisiunii „La Maruta”

Prima etapa a Campaniei. 

Pentru a se inscrie la campanie, participantul, in perioada 04 februarie 2015 – 08 februarie 2015, trebuie sa trimita la adresa de e-mail [email protected] un e-mail care sa contina: date personale si de contact, o fotografie personala, o scurta caracterizare si o dedicatie de dragoste pentru dl. Eduard Florian Bătănaș, cunoscut publicului drept „Edi Mexicanu”. 

Nu vor fi acceptate inscrierile primite de Organizator dupa data de 08.02.2015.

Numarul de fotografii care pot fi incarcate de catre un participant nu este limitat. Participantii pot trimite un singur e-mail de inscriere.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din campanie orice participant suspectat ca a incercat sa fraudeze prin orice modalitate  regulamentul campaniei.

Fiecare Participant garanteaza ca este titularul tuturor drepturilor asupra propriei fotografii si asupra declaratiei de dragoste, Participantul fiind singurul raspunzator in fata pretentiilor de orice natura ale oricarui tert. Toate despagubirile reclamate de un tert avand legatura cu exploatarea de catre Organizator a fotografiilor si/sau a declaratiei de dragoste sunt in sarcina Participantului.

Prin inscrierea la campanie, fiecare Participant autorizeaza Organizatorul, la alegerea exclusiva a acestuia din urma, sa foloseasca fotografiile si/sau declaratiile de dragoste in orice mod. Astfel Organizatorul este autorizat, fara a se limita la, sa radiodifuzeze, sa comunice public, sa adapteze audiovizual, sa efectueze lucrari derivate, sa reproduca si/sau sa inchirieze fotografiile si/sau declaratiile.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a selecta fotografiile si declaratiile de dragoste trimise de catre Participanti.

Vor fi respinse orice fotografii si/sau declaratii de dragoste care nu respecta oricare dintre clauzele prezentului regulament, orice fotografii si/sau declaratii de dragoste care sunt suspectate ca ar putea aduce atingere oricaror drepturi ale unor terti si orice fotografii si/sau declaratii de dragoste care contravin legilor, ordinii publice sau bunelor moravuri (cum ar fi dar fara a se limita la: fotografii si/sau declaratii de dragoste jignitoare, vulgare, defaimatoare, rasiste sau care ameninta in orice fel demnitatea sau integritatea morala a celorlalti participanti la concurs sau a vizitatorilor site-ului lamaruta.protv.ro).

Dintre toti participantii care s-au inscris in campanie cu respectarea prezentului regulament vor fi desemnati 3 Finalisti ai Campaniei.

Finalistii vor fi desemnati de catre dl. Eduard Florian Bătănaș.

Criteriul de desemnare a Finalistilor este creativitatea declaratiilor de dragoste si a fotografiilor trimise in cadrul campaniei. Participantilor li se aduce la cunostinta ca desemnarea Finalistilor se face practic in functie de creativitatea si valoarea declaratiei de dragoste si a fotografiei lor, apreciata liber de dl. Eduard Florian Bătănaș. 

Etapa a doua a Campaniei – Finala.

Desemnarea Finalistilor presupune participarea fiecaruia dintre ei la emisiunea „La Maruta”, in perioada 10 februarie 2013 – 13 februarie 2015.

Prin acceptarea intrarii in Finala campaniei fiecare finalist se obliga sa semneze un Acord de participare la Emisiune.

Participarea finalistilor in Emisiune presupune ca acestia sa fie prezenti in platoul de filmare a Emisiunii, live, conform programului comunicat in prealabil de catre Organizator si participarea la diferite „probe” cum ar fi, dar fara a se limita la: alergare in viteza purtand pantofi cu toc inalt, cantat, gatit, etc. 

Transportul finalistilor spre si de la locul filmarilor Emisiunii precum si orice alte cheltuieli legate de aceasta participare revin in totalitate finalistilor.

Finalistii nu au posibilitatea de a primi o contravaloare in bani in schimbul participarii la emisiune sau sa solicite schimbarea conditiilor campaniei si/sau Concursului. 

In functie de prestatia lor in cadrul Emisiunii, dl. Eduard Florian Bătănaș va desemna Castigatorul Campaniei, in data de 13 februarie 2015. 

Art. 6 Premiul

In cadrul Campaniei se acorda 1 Premiu – un weekend cu Eduard Florian Batanas la Poiana Brasov, in perioada 14 februarie 2015 – 15 februarie 2015, constand in: transport Bucuresti – Poiana Brasov si retur, cazare pentru 1 noapte la un hotel de minimum 4*, in camera dubla impreuna cu Dl. Eduard Florian Batanas, si asigurarea a 3 mese pe zi.

 Valoarea aproximativa a Premiului oferita in Campanie este de 2000 de lei.

Art. 7 Desemnarea si anuntarea Finalistilor si a Castigatorului Campaniei. Acordare premiilor

A) Desemnarea Finalistilor

Dintre toti participantii care s- au inscris in campanie cu respectarea prezentului regulament vor fi desemnati 3 Finalisti, conform art. 5 de mai sus.

Desemnarea Finalistilor va avea loc in data de 09 februarie 2015.

Finalistii vor fi anuntati pe postul de televiziune Pro TV in cadrul emisiunii „La Maruta” in data de 09 februarie 2015, si vor fi contactati de catre Organizator pe baza datelor completate de acesta in mailul de inscriere in campanie.

Finalistii vor putea participa la Emisiune numai pe baza cartii de identitate, aflate in termenul de valabilitate  si numai dupa ce, in prealabil, a furnizat Organizatorului o copie dupa actul de identitate, dupa contactarea acestuia de catre Organizator prin telefon sau email.

In caz contar, Organizatorul isi rezerva dreptul de a valida alt Finalist, folosind mecanismul principal al campaniei mentionat in prezentul regulament.

 In cazul in care Finalistul nu poate fi contactat de catre Organizator pe baza datelor furnizate in mailul de inscriere la campanie in termen de 4 zile de la desemnare sa, Organizatorul isi rezerva dreptul de a desemna alt Finalist. 

In cazul in care Finalistul desemnat nu accepta sa participe la Emisiune ca urmare a contactarii sale de catre Organizator, Organizatorul va putea valida un alt Finalist, folosind mecanismul principal al campaniei mentionat in prezentul regulament, sau va putea renunta la finalistul respectiv ca urmare a imposibilitatii de desemnare a unui finalist.

Fiecare finalist care accepta participarea in finala Campaniei se obliga sa semneze un Acord de participare la Emisiune, in caz contrar fiind descalificat, Organizatorul avand optiunea de a desemna un alt finalist conform mecanismului prezentat mai sus.

B) Desemnarea Castigatorului Campaniei

In functie de prestatia Finalistilor in cadrul probelor din Emisiunie, dl. Eduard Florian Bătănaș va desemna un Castigator al Marelui Premiu al Campaniei.

 Desemnarea Castigatorului campaniei va avea loc in data de 13.02.2015, in cadrul Emisiunii.

Finalistilor li se aduce la cunostinta ca desemnarea castigatorului se face practic in functie de prestatia lor in cadrul probelor din emisiune, apreciata liber de dl. Eduard Florian Bătănaș.

Castigatorul se obliga sa semneze un Acord de filmare si de participare la Emisiune, in caz contrar fiind descalificat, Organizatorul avand optiunea de a desemna un alt castigator conform mecanismului prezentat mai sus

C) Acordarea premiului

Acordarea premiului se poate face numai:

- in baza datelor personale comunicate Organizatorului, dupa cum s-a detaliat mai sus. Orice eroare in declararea datelor personale nu atrage raspunderea Organizatorului.  

- in baza actului de identitate valabil (buletin de identitate sau carte de identitate) transmis Organizatorului prin oricare dintre urmatoarele mijloace de comunicare: fax, posta electronica (e-mail fara semnatura digitala autorizata), posta cu confirmare de primire, personal, la sediul PRO TV, la alegere; 

- in baza Acordului de participare la Emisiune.

Premiul nu este transmisibil catre alte persoane.

Castigatorul premiului in cadrul acestei campanii nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiului (in cazul premiilor de participare) sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea conditiilor campaniei.

Acordarea Marelui Premiu se va face exclusiv in intervalul 14 februarie 2015 – 15 februarie 2015.

Art. 8 Responsabilitatea

Organizatorul campaniei nu are nicio raspundere si nu va putea fi implicat in litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de catre participanti.

Organizatorul va acorda premiile numai acelei persoane ale carei date sunt trimise in cadrul campaniei, in conformitate cu prevederile prezentului regulament.

Organizatorul nu are obligatia de a purta corespondenta privitoare la solicitarile necastigatoare.

Responsabilitatea achitarii taxelor, impozitelor si cheltuielilor ocazionate de acordarea premiilor revine in exclusivitate organizatorului campaniei.

Organizatorul nu va putea fi tras la raspundere pentru suspendarea sau incetarea campaniei in orice stadiu datorita intervenirii unor evenimente de forta majora. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru problemele tehnice sau privind transmiterea electronica de date aflate in afara controlului Organizatorului, participantii renuntand la orice fel de pretentii in acest sens impotriva Organizatorului.

Participantii declara in mod expres ca au inteles si sunt de acord ca in cazul nerespectarii prevederilor prezentului regulament pot fi descalificati din campanie. 

Dupa stabilirea zilelor in care se va desfasura filmarea Emisiunii, fiecare finalist are obligatia de a confirma prezenta pentru perioada filmarilor. Neprezentarea trebuie anuntata de catre finalisti cu minim 2 zile in avans fata de prima zi de filmare.

Art.9 Taxe si impozite

Organizatorul va calcula, retine la sursa si va varsa la bugetul de stat cota de 16% aplicata asupra venitului net realizat din premiu.

 Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in Campanie, cad si raman in sarcina exclusiva a Castigatorului marelui premiu.

Art. 10 Publicarea regulamentului

Pentru aducerea la cunostinta publicului, Regulamentul va fi disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul Organizatorului mentionat la art. 1 si pe site-ul lamaruta.protv.ro incepand cu data de 04.02.2015.

Participarea la acest campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului regulament. Participantii nu vor fi obligati la plata vreunor sume catre Organizator in legatura cu campania sau la suportarea altor costuri decat cele inerente serviciilor de Internet sau altor servicii contractate de acestia care le permite sa acceseze pagina de internet relevanta pentru inscrierea la campanie sau in legatura cu campania, servicii postale sau tarife normale de telefon in legatura cu campania, fara a aduce atingere altor prevederi ale regulamentului.

Organizatorul isi rezerva dreptul sa modifice, fara sa solicite acordul Participantilor si fara drept de compensare pentru acestia, oricare dintre prevederile prezentului Regulament, cum ar fi, dar fara a se limita la: prevederile care reglementeaza modul de derulare a campaniei, teritoriul de desfasurare a campaniei, conditiile de participare la campanie, data de inceput si data de sfarsit a campaniei (putand inclusiv sa suspende sau sa inceteze campania). Modificarile de orice fel aduse prezentului Regulament urmeaza sa intre in vigoare incepand cu data afisarii lor pe site-ul lamaruta.protv.ro.

Art. 11 Litigii

In cazul unor litigii aparute intre ProTV si participantii la campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. 

Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente din raza teritoriala a sediului social al organizatorului.

Participantul declara in mod expres ca a citit si inteles regulamentul si accepta termenii si conditiile acestuia.

PRO TV S.A.

Radu Culic

Imputernicit

Data si locul semnarii: ______________

Gallery

Share

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune La Măruță

Articole pentru emisiune La Măruță

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni