ß
Brandul „Delicate Lace” este o poveste de familie în care sunt implicate trei generaţii de femei: bunica, mama și fiica. Acestea cos manual inclusiv dantela pe care o folosesc în procesul de confecționare a lenjeriei intime.
Gallery
Delicate Lace, brandul de lenjerie intimă lansat de Angela Filimon în 2018, duce ideea de made-to-measure mai aproape de trup ca niciodată, produsele fiind realizate în atelierul din Cugir, acolo unde pot fi croite în funcţie de preferinţele purtătoarelor. Dincolo de acest element diferenţiator, accentul pus pe sustenabilitate şi pe liniile simple transformă piesele Delicate Lace în promotoarele unui stil de viaţă confortabil într-o lume a excesului.
După ce și-a susținut prezentarea, Leii au adresat întrebări, pentru a înțelege mai bine afacerea Angelei. La toate acestea, tânăra a răspuns promt:
„Cel mai mult am nevoie de o persoană cu conexiuni care să mă ajute să mă dezvolt mai mult decât până acum”, a spus ea, după ce Răzvan Raț a întrebat-o de ce are nevoie în afacerea ei.
Ulterior, Leii au dat verdictul:
„Dragoș mi-a dat o temă foarte grea. Atunci când faci produse pe comandă, trebuie să fie foarte scumpe. Putem să încercăm împreună să te ghidăm spre o zonă safe, din care tu să câștigi și noi să fim mândri. Sunt de acord să accept propunerea lui Dragoș și să fac din tine un antreprenor adevărat”, a spus Cristina Bâtlan.
VEZI MOMENTUL COMPLET ÎN VIDEOCLIPUL DE MAI SUS
Absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucureşti, Angela a lucrat după terminarea facultăţii în domeniul hotelier şi, ulterior, a fost senior buyer în cadrul unei multinaţionale din Alba timp de cinci ani. Apoi, au venit doi copii şi pasul spre antreprenoriat. Ideea de a lansa un proiect axat pe lenjerie intimă a venit astfel dintr-o nevoie pur personală, la acel moment fiind puţine opţiuni locale care să răspundă propriilor standarde ale antreprenoarei.
Alături de mama ei, lângă Angela Filimon au mai stat sora şi bunica ei, astfel că Delicate Lace este un business feminin de familie.
Delicate Lace a pornit de la bun început cu un concept care lipsea din piaţa de profil, şi anume acela al lenjeriei personalizabile, în funcţie de silueta fiecărei purtătoare, practic un made-to-measure adus mai aproape de trup ca niciodată.
Povestea afacerii este un alt element diferenţiator, implicarea atâtor generaţii de femei dând certitudinea că produsele sunt realizate în deplină cunoştinţă a particularităţilor pe care corpul feminin le ocroteşte. Astfel, printre colecţii sunt şi game care se adresează femeilor însărcinate sau care abia au născut, ale căror corpuri au nevoie în mod cert de o altfel de lenjerie intimă. Antreprenoarea mai spune că materialele utilizate sunt achiziţionate din Europa, alegând fibre sustenabile, cum ar fi bumbac organic, bumbac 100%, dar şi dantelă, microfibră şi tul. Antreprenoarea spune că în curând va fi lansat un nou material, tot din categoria celor sustenabile, inovaţia urmând să se regăsească într-o nouă colecţie. Până acum, eforturile forţelor feminine din spatele Delicate Lace s-au concentrat mai ales pe piaţa din România, dar acest lucru s-ar putea schimba de anul acesta. Totodată, un alt plan de dezvoltare este diversificarea canalelor prin care clientele pot ajunge la produsele Delicate Lace.
Susține-ți businessul preferat din fiecare episod Imperiul Leilor cu un vot! Intră pe deschislatehnologie.protv.ro și ajută-l să fie deschis la nou, deschis la tehnologie!
Afacerea cu cele mai multe voturi va primi un voucher pentru achiziționarea de soluții de tehnologie de la Vodafone pentru o perioadă de până la 2 ani.
Iar prin votul tău, ai șansa de a câștiga un premiu smart. Votează acum!
Articol susținut de Vodafone Business