Mihai Năstase și Florin Pețu sunt doi bărbați care au decis să înființeze o aplicație de transport marfă care să le sară în ajutor oamenilor care au de mutat obiecte voluminoase.
Gallery
Cei doi își doresc să primească 700.000 de euro pentru 30% din aplicația lor de transportare a mărfii. Mircea Căpățînă a fost cel care a apelat în trecut la serviciile acestora și s-a arătat mulțumit de ele, iar acum este intrigat să afle mai multe despre afacerea lor.
După ce Mihai și Florin și-au susținut prezentările, investitorii au început să adreseze întrebări pentru a înțelege cât mai multe despre concept și cifre. Una dintre acestea a fost „care este diferența dintre voi și bursa de mărfuri?”.
„Diferența e că noi plătim transportatorul la descărcare, uneori în aceeași zi, dacă nu, în maximum 24 de ore”, au răspuns aceștia.
Cristina Bâtlan a fost prima care a decis să se retragă din investiție, însă i-a oferit lui Felix Pătrășcanu posibilitatea de a se asocia cu cei doi.
Felix: „Eu aș putea să vă fac o ofertă de 200.000 de euro pentru 30% din afacere, iar restul până la 700.000 de euro să vi-l dau printr-un împrumut, rambursabil în 2-3 ani”
După ce s-au consultat, Mihai și Florin au decis să vină cu o contraofertă:
„În primul rând vă mulțumim pentru ofertă! Noi deja am câștigat. Contraoferta noastră este de 300.000 de euro pentru 20% din companie. Dacă noi ne facem treaba cum am discutat, compania sigur o să fie mai valoroasă și vom avea loc de alte parteneriate și dezvoltări”, au spus cei doi.
Felix a făcut iarăși o contraofertă: 300.000 de euro pentru 21% din companie, iar restul să fie împrumut.
Băieții au acceptat propunerea acestuia.
Mihai s-a născut în Găești, județul Dâmbovița. Mama sa a fost cea mai puternică femeie din viața sa și una dintre primele femei antreprenor din România (importa mărfuri din China și Thailanda). De la ea a învățat să nu renunțe, să lupte cu dificultățile și să nu se teamă. Din păcate, mama sa a decedat în 2010. De la tatăl său, un frigotehnist, a învățat să muncească, să fie responsabil și să aibă răbdare.
După ce a absolvit Facultatea de Management din cadrul SNSPA , s-a angajat ca asistent manager de service, în domeniul transporturilor, și a evoluat ulterior ca director de logistică. A fost director de logistică timp de 3 ani, dar din cauza unei neînțelegeri cu patronul, a fost concediat. S-a întors acasă și a început să se gândească la cum să-și folosească experiența. A avut contacte cu persoane care dețineau camioane și știa cum să vândă, așa că a decis să deschidă propria firmă de intermediere a transporturilor. Prima bază de date a clienților și-a construit-o mergând în hypermarketuri, citind etichetele produselor de pe rafturi, apoi sunând și interesându-se de posibilitatea unei colaborări cu o companie de transport.
A reușit să strângă bani pentru a achiziționa 3 camioane, iar într-un an a dezvoltat o flotă de 15 camioane, devenind o companie de transport. Cu toate acestea, din cauza dificultăților legate de întârzieri la plăți și alte probleme, a realizat că afacerea de transport nu este profitabilă. Astfel, a renunțat la camioane și a transformat afacerea într-o casă de expediții, unde a observat că problemele pe care le întâmpina ca expeditor și transportator erau comune întregii piețe de transport. Acest lucru l-a inspirat să dezvolte aplicația de transport de mărfuri, CARGO BUDDY. Prin această aplicație, a reușit să rezolve toate dificultățile întâmpinate de expeditori, acoperind întregul proces de transport, de la încărcare până la descărcare.
În afacere sunt 4 asociați: Mihai Năstase – administrator și asociat cu 78,3%, Alexandru Andrieși – asociat cu 11,7%, Alina Popa – 5%, Florin Petu – 5%.