ß
Joseph Moglio și Antonio Boteanu sunt doi tineri în vârstă de 20, respectiv 18 ani, care își doresc să își extindă afacerea atât pe plan național, cât și internațional. Din 2022 au reușit să își crească firma, „Mr. Iron” și să ajungă la un profit de 16% net, cu doar trei produse pe piață.
Gallery
„Sunteți enervanți de tineri!”, a spus Wargha atunci când a aflat ce vârstă au băieții.
Cei doi și-au propus să revoluționeze industria de alimentare proteice, special făcute pentru sportivi, într-o manieră total sănătoasă. Aceștia, deși sunt tineri și la început de drum, au un plan bine stabilit: vor de la investitori 250.000 de euro pentru 10% din afacere.
„Firma a fost începută cu 5.000 de euro eu, 5.000 de euro Joseph. Pentru un moment, noi vindem doar în România. Avem câteva contracte cu firme din Germania și una cu o firmă din Suedia, ne-au propus să fim distribuitori oficiali pe zona asta de România pentru ei”, au spus cei doi.
Leii au fost curioși să afle mai multe despre afacerea lor, au degustat produsele și au vrut să afle cine sunt oamenii din spatele afacerii.
„Nu mai există niciun producător care face cereale proteice. Suntem unici în Europa”, au spus băieții când au fost întrebați care este atuul lor.
Spre sfârșitul prezentării, Leii au început să își spună părerea sinceră despre produs și cerere, iar concluziile au fost:
„O să vă fac o ofertă, dar n-o să vă placă. 250.000 de euro pentru 40% din firma voastră”, a spus Wargha.
Felix: „Nu cred că e obiectul meu. Cred că o să plecați cu ceva sănătos în mână, dar eu mă retrag”.
Răzvan: „Îmi tot spune colegul din capăt să fim împreună.. voiam singur, dar îl iau pe Mircea. Oferta e cel puțin un pic mai bună: 250.000 de euro pentru 35% din afacere”
Cristina Bâtlan și-a spus și ea părerea: „Dacă nu ați fi primit nicio ofertă, v-aș fi făcut eu una.. Wargha, vrei să lucrăm noi doi? Merg alături de Wargha cu 250.000 de euro pentru 40% din afacere”.
După ce s-au consultat, băieții s-au consultat și au adresat o întrebare:
„Ați vedea o posibilă colaborare în 4 Lei pentru 30% din afacere?”, au întrebat băieții.
După ce au fost refuzați, băieții au făcut o altă ofertă: 250.000 de euro pentru 25% din ofertă, cu posibilitatea ca în 3 ani să răscumpere 10%.
Totuși, Răzvan a venit cu o altă ofertă: 250.000 de euro pentru 30% din afacere, cu diminuare de 15%, după trei ani.
Aceasta a fost oferta pe care tinerii au acceptat-o.
Antonio și Joseph sunt doi băieți de 18 și 20 de ani. Cei doi au început afacerea cu alimente proteice în România datorită pasiunii pentru sport, alimentația sănătoasă, business și dorința de a aduce un plus de valoare societății. Sunt mândri să spună că misiunea lor este de a modela viitorul cerealelor pentru micul dejun și al gustărilor sănătoase.
Aceasta este prima lor afacere, Joseph fiind licean, Tony a terminat 12 clase anul trecut. Tony este dublu campion național la culturism, calistenică, iar Joseph a fost înotător de performanță.
Joseph Moghilco s-a născut în București, dar majoritatea copilăriei și-a petrecut-o în Asia. Perioada până în adolescență este definită de o relație foarte strânsă împreună cu mama lui, Iga, ea a fost și este supereroul lui cu care a călătorit întregi continente, întotdeauna făcându-și timp între cariera ei în business și atenția către el. Având o empatie dezvoltată încă de când era mic (mergând aproape în fiecare weekend la case de copii și sărbătorindu-și zilele de naștere acolo), a învățat să fie recunoscător pentru tot ce i-a oferit Dumnezeu, pentru binecuvântarea zilnică.
La 17 ani s-a întâlnit cu Antonio prin intermediul multor conferințe de Business din Capitală, au fost uniți amândoi de valorile comune, dorința de a începe viața de adulți devreme și de a nu pierde timp prețios în procese ce nu aduc un bine omenirii. Încă de la primele întâlniri au rezonat pe fiecare plan și au devenit în timp ca doi frați ce se susțin unul pe celălalt în orice situație. Chiar înainte să se întâlnească, Joseph începuse procesul de a crea prima companie în industria de snackuri și alimente. Împreună au fondat compania "MisterIron", care este un brand pionier în Europa prin domeniul său de activitate. Și-au propus și au reușit să extindă pe piața națională primele produse făcute în colaborare cu fabrica tatălui vitreg a lui Joseph, Marius. Cerealele cu 50% proteină și fără zahăr s-au dovedit a fi un succes uluitor, care au depășit orice cote imaginabile, având peste 10.000 de comenzi în toată țara și generând vânzări de peste 1 milion de lei.
Susține-ți businessul preferat din fiecare episod Imperiul Leilor cu un vot! Intră pe deschislatehnologie.protv.ro și ajută-l să fie deschis la nou, deschis la tehnologie!
Afacerea cu cele mai multe voturi va primi un voucher pentru achiziționarea de soluții de tehnologie de la Vodafone pentru o perioadă de până la 2 ani.
Iar prin votul tău, ai șansa de a câștiga un premiu smart. Votează acum!
Articol susținut de Vodafone Business