ß
Maria și Dan Petrescu și-au transformat pasiunea pentru lumânările parfumate într-o afacere. Au venit la Imperiul leilor pentru a cere o investiție de 40.000 de euro pentru 20% din companie.
În anul 2022 , Maria și soțul ei au realizat că împărtășesc o pasiune comună pentru lumânări parfumate de calitate. S-a aprins atunci scânteia unui brand al emoțiilor frumoase - Scenta.
Cei doi soți realizează lumânările din produse premium, cu parfum sau uleiuri esențiale de top, astfel încât ele să miroasă foarte bine atât stinse, cât și aprinse. Prețul mediu al unei lumânări este de 115 lei.
„E ok, pentru că sunt din ceară naturală!”, a punctat Cristina Bâtlan. Cu toate acestea, antreprenoarea s-a retras de la investiție.
„E foarte frumos că vă iubiți, dar eu nu mă văd investind. Vă doresc succes”, a adăugat ea.
„E o chestie prea plictisitoare să investesc în așa ceva”, a menționat Wargha Enayati.
Vezi cum au răspuns ceilalți Lei în materialul video de mai sus.
Gallery
Maria și Dan Petrescu, care vin din Ploiești, produc lumânări parfumate turnate manual, cu mesaje îndrăznețe, dar și cu mesaje cuminți. Folosesc doar ceară pură din soia și nucă de cocos, împreună cu fitiluri din lemn care trosnesc. Lumânările sunt non-toxice, nu conțin petrol, parabeni, ulei de palmier și sunt 100% vegane. Recipientele pot fi refolosite fie pentru uz casnic, fie pot fi trimise înapoi la ei pentru reumplere. Au primit prima comandă pe 9 decembrie 2022, însa proiectul a luat naștere cu multe luni înainte. Au testat diverse tipuri de ceară, parfumuri, borcane, moduri de prezentare și au studiat tot ce ține de fabricarea lumânărilor.
Povestea antreprenorilor:
Maria se descrie ca fiind o persoană veselă, optimistă, iubitoare și dornică să încerce mereu ceva nou. Dan, soțul ei, este vesel, autodidact și multitasking de cele mai multe ori. Provin din familii modeste, dar unite. De 9 ani sunt căsătoriți, au 2 copii, un băiat de 5 ani și o fată de 2 ani. Se cunosc de 16 ani.
De aproape 6 ani au depășit diverse provocări: perioada pandemiei, plecarea angajaților, găsirea de noi proiecte și angajați noi.
Ca orice cuplu, au trecut și ei prin momente mai dificile, atât în plan personal, cât și pe partea de business.
„Împreună cu soțul, cumpăram destul de des lumânări parfumate, însă cele care miroseau bine și arătau premium nu aveau mesaje amuzante sau sexy, iar celor cu mesaje amuzante le lipsea fix acest lucru, acel ceva care să îți spună că sunt produse premium, chiar dacă sunt hand made. În plus, mesajele pe care le găseam pe piața din România păreau destul de cuminți, iar noi am decis să venim cu ceva mai îndrăzneț și fără a face vreun compromise din punctul de vedere al calității lumânărilor”, spune Maria.