Narcisa Christiansen este fondatoarea brandului FemiEko. Antreprenoarea, de origine română, are 35 de ani și locuiește în Danemarca. A venit la Imperiul Leilor cu intenția de a obține o investiție de 500.000 euro pentru 20% din afacere.
Narcisa Christiansen a făcut o impresie bună la Imperiul Leilor și a fost felicitată pentru modul explicit de prezentare a afacerii sale. Cu toate acestea, Leii au considerat că suma cerută este prea mare. Toți s-au retras.
Gallery
Brandul FemiEko a fost lansat în 2021 din dorința de a oferi produse naturale și alternative mai sănătoase și sustenabile pentru o îngrijire intimă adecvată. Portofoliul Femieko cuprinde: cupe menstruale, discuri menstruale, chiloti cu straturi absorbante, absorbante reutilizabile și multe alte produse pentru igiena intimă a femeilor.
Misiunea mărcii FemiEko este de a deveni un brand internațional de renume, cu cea mai bogată gamă de produse sustenabile, reutilizabile, confortabile și ecologice. În cadrul afacerii, au fost dezvoltate câteva produse inovatoare, înregistrate ca inovații. Ambalajele sunt reciclabile, fără plastic. „Femeia modernă are nevoie de libertate de mișcare, de alternative mai sănătoase la produsele clasice, dorește sa polueze mai puțin, să reutilizeze, sa economisescă și să fie în echilibru cu tot ce o înconjoară”, consideră fondatoarea.
La nivel de distribuție/retail, antreprenoarea este în discutii cu distribuitori teritoriali în România, Germania și Danemarca. La acest moment, deține 5 website-uri, extensiile pentru România și Danemarca, iar recent a lansat în Germania și Suedia. Vizează dezvoltarea internațională prin distribuitori regionali sau locali, dar și expunere online în majoritatea țărilor din Europa. Studiile arată că piața de produse menstruale reutilizabile este în creștere.
Narcisa este din Buzău, dar a absolvit Facultatea de Publicitate și Relații Publice și masterul la București. Nu a lucrat în domeniu, iar în 2012 și-a început cariera de antreprenor. Din 2016, locuiește în Danemarca și își conduce businessul de la distanță împreună cu o echipă de 6 colegi. Îi plac inovațiile și asta i-a definit toate business-urile din portofoliu. Prima ei afacere a fost importul apei de frumusețe, BeautyWaterQ10, dar în 2014 a renunțat, pentru că nu era profitabilă.
Pentru FemiEko a început să se documenteze din 2019. Abia în 2021, s-au concretizat toate ideile pe care le-a avut vizavi de această afacere. Soțul Narcisei este danez. El are o fabrică în Danemarca. Inițial aveau o relatie la distanță, dar apoi, după ce a apărut copilul, s-au mutat împeună.