Andrei Cerbu vrea să dezvolte o companie care produce și livrează mâncare proaspătă gătită pentru câini. Tânărul din Galați a sperat să obțină de la investitori 300.000 de euro pentru 30% din afacere.
Misiunea Droole este să devina cel mai cunoscut brand de hrană pentru câini din punct de vedere al calității produselor. Inițiatorul ideii, Andrei Cerbu, spune că a identificat următoarele probleme în ceea ce privește dieta câinilor și comportamentul stăpânilor: • 82% dintre proprietarii de câini doresc o mai bună claritate asupra ingredientelor conținute în hrana clasică (pelete și hrană umedă); • 12,5% dintre stăpâni pierd timpul gătind mese pentru câinii lor, fiind nevoiți să facă acest lucru, deoarece câinii dezvoltă alergii și probleme de sănătate din alimentația clasică; • 15% dintre proprietari gătesc pentru câinii lor într-un mod impropriu, fără a ține cont de valorile nutriționale minime și de procesele de gătit. Cu Drooler, clientul vă economisi timp și vă avea încredere că produsul conține hrana zilnică necesară, sănătoasă și atent selecționată pentru câinele său. Drooler intelege că relația dintre câini și stăpânii lor este una de dragoste pură si mâncare proaspăt gătită, sănătoasă și special calibrată pentru câini, din dragoste și respect față de ei și nevoile lor, crede tânărul.
Investitorii i-au apreciat ideea, dar nu au fost interesați să investească în afacere. Află motivul în materialul video de mai sus.
Gallery