ß
Antreprenori din toate domeniile au încercat aseară să-i convingă pe lei să investească în idei și business-uri cu potențial. Doi dintre ei au reușit să ia finanțare și să semneze parteneriatul cu cei mai importanți oameni de afaceri din România. Show-ul Imperiul Leilor a fost lider de audiență.
Românii au stat aseară cu ochii pe deciziile luate de lei și au poziționat emisiunea pe primul loc în topul audienței. În intervalul 21:26 – 23:31, show-ul Imperiul Leilor a înregistrat 7.9 puncte de rating și 25.2% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21-54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 rating și 13.4% share.
Sebastian Petrescu i-a îndulcit pe lei cu ecleruri făcute după o rețetă special gândită de soția lui și le-a propus asocierea într-un business care produce și comercializează aceste deserturi atât de apreciate de public. ”Sunt aici în căutarea unui partener care să ne ajute să transformăm afacerea într-o franciză”, le-a spus acesta investitorilor. După o rundă intensă de negociere și luptă între ei, Dragoș Petrescu, Cristina Bâtlan și Dan Șucu s-au asociat pentru a susține această idee și i-au oferit tânărului antreprenor 250.000 de euro pentru 25% din business.
Oana Iliescu este un antreprenor care și-a dat seama, după nașterea copilului, că pregătirea mâncării pentru cel mic consumă foarte mult timp. Așa că alături de un nutriționist și un chef bucătar cu experiență a dezvoltat un business care produce și comercializează mâncare fresh pentru bebeluși. Ideea ei a fost apreciată de Sebastian Dobrincu, Dragoș Petrescu și Wargha Enayati, iar cei trei i-au oferit 100.000 de euro investiție pentru 49% din afacere.
O nouă ediție Imperiul Leilor miercuri, de la ora 21:30, la PRO TV. Show-ul este disponibil în avans pe VOYO.
Imperiul Leilor – Investește în tine!
Gallery