ß
Sezonul 3 „Imperiul Leilor” e aproape. Miercuri seară, de la 21:30, nu ratați întâlnirea cu Leii și sfaturile lor de business pentru tinerii antreprenori. Dar cum ajung concurenții în emisiune? Andreea Barbu, key story producer, explică întregul proces de selecție și alte detalii din „bucătăria” show-ului.
Key story producer sună pompos, dar ce o fi însemnând? Din fericire o avem pe Andreea Barbu aici să ne explice în ce constă munca ei la Imperiul Leilor.
„În primul rând, o emisiune precum Imperiul Leilor este rezultatul unei munci de creație în echipă. O echipă mare, frumoasă și dedicată, de la showrunner, regizor, producător executiv și până la cameramani, reporteri și redactori.
Showrunner-ul este creierul show-ului, regizorul este păpușarul, iar key story producer-ul este sufletul spectacolului. În esență, noi suntem filtrul prin care trece povestea omului din spatele afacerii. Key story producer-ul primește toate piesele unui puzzle creat de măiestria showrunner-ului și a regizorului, la care, înainte de a-l asambla, adaugă emoțiile culese din poveștile de viață ale antreprenorului. Rezultatul este combinația perfectă între artă, poveste și entertainment.”
Cum selectați concurenții care urmează să apară în show?
„Criteriile după care ne ghidăm sunt consecința experiențelor pe care le-am acumulat de-a lungul a două sezoane de Imperiul Leilor. Faptul că orice om are o poveste, o știm cu toții, însă modul în care o spui face diferența între normal și senzațional, între trist și emoționant, între frumos și sublim. Ne interesează atât omul din spatele ideii de afacere cât și afacerea în sine. Primul filtru începe de la casting. Odată selectate afacerile sau ideile antreprenoriale, acestea trec și prin filtrul dew diligence pentru a fi verificate de specialiștii noștri financiari.”
Cât de importantă este povestea concurentului, dincolo de afaceri?
„Pe scenă sunt afaceri și se vorbește mult despre cifre. Spectatorul trebuie să primească toate informațiile care edifică antreprenorul, dar și omul din spatele afacerii. Privitorul trebuie să-și construiască o părere despre antreprenor, fie că este una bună sau una rea. Din acest motiv este foarte important să știi cât mai multe din povestea antreprenorului.”
Mulți oameni se întreabă ce se întâmplă cu participanții din sezoanele trecute. Le urmărești evoluția după apariția în emisiune? Telespectatorii vor putea vedea asta în acest sezon?
„Sigur că le urmărim evoluția antreprenorială, relația profesională pe care au construit-o cu Leul care le-a acordat investiția. Vom veni în întâmpinarea telespectatorilor cu noutăți legate de afacerile participanților din sezoanele trecute.”
Spune-ne câteva detalii despre ce vor descoperi telespectatorii în cel de-al treilea sezon din Imperiul Leilor. De ce să nu-l ratezi?
„Investiții de milioane și lacrimi de fericire, sfaturi utile, dezbateri intense, dar și dezamăgire.
Îi invităm pe cei care vor să învețe despre antreprenoriat, despre cum să-și construiască o afacere de succes, dar și despre cum să-și trăiască visul propriei afaceri, să nu rateze acest spectacol de milioane!”.
Imperiul Leilor – Investește în tine!
Gallery