A venit, a convins și s-a ales cu doi parteneri de afaceri care s-au pus imediat pe treabă. Alexandra Lipai și-a lansat deja, la scară largă, produsul-minune cu care a impresionat la „Imperiul Leilor”.
Pentru Alexandra Lipai, drumul de la idee la succes a fost scurt datorită implicării investitorilor de la Imperiul Leilor. Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu au fost cuceriți pe loc de tânăra antreprenoare și de husa pentru căruciorul de cumpărături pe care a inventat-o în pandemie.
Alexandra Lipai dezvăluie în acest interviu cum e să facă echipă cu doi antrepenori experimentați, cu care a simțit din prima că are o legătură puternică.
V-ați îndoit vreodată de produsul cu care ați venit în fața LEILOR?
„Nu m-am îndoit nicio secundă de BebeDock. Husa pentru căruciorul de cumpărături a pornit dintr-o nevoie, am analizat în detaliu cum să o creez și am perfecționat-o până am fost convinsă de produsul final. M-a ajutat și mă ajută în continuare atunci când merg la cumpărături și sunt sigură că le va fi de folos și altor părinți.”
Dar de puterea dumneavoastră de convingere?
„Atâta timp cât produsul acoperă o nevoie, este practic și se adresează unui public larg, am fost sigură că pot convinge LEII să investească în el.”
De ce ați ales să vă asociați cu Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu? Ce vă leagă?
„Am ales echipa Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu, deoarece am simțit o conexiune mai ales cu Cristina. Sunt fascinată de talentul, ambiția și perfecționismul ei. Iar Dragoș Petrescu m-a inspirat prin ce a reușit să construiască în timp. Fiind vorba de un produs din domeniul Cristinei, care poate fi folosit și în domeniul lui Dragoș, expertiza amândurora m-ar ajuta să ajung acolo unde mi-am propus.”
De ce ați privit cu neîncredere parteneriatul cu Dan Șucu și Bogdan Micu?
„Nu este vorba de neîncredere, ci pur și simplu am simțit că mă potrivesc mai bine în cealaltă echipă.”
Pandemia a creat o sumedenie de probleme, dar și oportunități de afaceri. Când ați reușit să întrezăriți speranța că veți ieși la liman?
„Într-adevăr, perioadele de criză te pot doborî sau inspira. Pe mine m-a inspirat. BebeDock a fost conceput în primăvara anului 2020 dintr-o nevoie și o frică pe care am simțit-o chiar de la începutul pandemiei. Produsul acesta mi-a dat speranța că pot dezvolta în continuare afacerea, fiind un produs util atât în pandemie, cât și în orice altă perioadă.”
Unde se găsește acum produsul dumneavoastră și care e prețul de vânzare recomandat?
„Produsul poate fi cumpărat de pe www.twindeco.ro, iar prețul recomandat este de 149 de lei cu livrarea inclusă. Se mai poate găsi și în shop-ul oficial Musette la categoria Home.”
Ce planuri aveți cu afacerea dumneavoastră în 2021?
„În 2021 vrem să triplăm cifra de afaceri, iar produsul BebeDock să ajungă în cele mai importante hypermarketuri din România. Am toată convingerea că, odată cu asocierea cu Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu, vom atinge acest target.”
Cum a reacționat soțul dumneavoastră după ce ați primit finanțarea la Imperiul Leilor?
„Soțul a avut încredere în mine de la început. Fiind și mamă, și antreprenor, fără susținerea lui nu aș fi putut fi aici. M-a încurajat și s-a bucurat că pot duce mai departe ceea ce fac cu atât de multă pasiune.”
Imperiul Leilor – Investește în tine!
Gallery