Ideile geniale de business au primit ce au meritat în emisiuni precum „Imperiul Leilor”, „Shark Tank” sau „Dragon’s Den”. Multe dintre afacerile promovate în emisiune au avut parte de o creștere spectaculoasă după ce au apărut la TV.
În Statele Unite ale Americii, antreprenorii care au convins investitorii să se asocieze cu ei au reușit să se îmbogățească. Azi o serie de produse inventate de oameni cu spirit întreprinzător au un succes fantastic la public. Nimeni n-ar fi auzit ele dacă n-ar fi captat atenția investitorilor emisiunii. Iată 5 produse care au cunoscut un succes spectaculos și neașteptat după ce au fost prezentate în emisiunea Shark Tank!
Scăunelul pentru vasul de toaletă care e revoluționat modul în care oamenii își fac nevoile bilogice a cunoscut un succes răsunător după ce a fost prezentat în emisiune. Antreprenoarea Lori Greiner a acceptat să investească 350.000 de dolari pentru 10% din business. Rezultatul? La doar 24 de ore după ce parteneriatul a fost semnat, Squatty Potty a înregistrat încasări de peste un milion de dolari.
În 18 luni, produsul a ajuns la vânzări de peste 30 de milioane de dolari, semn că Lori Greiner a dat lovitura. Vezi AICI cum funcționează!
Orice femeie și-ar dori un astfel de burete de bucătărie, pentru calitățile lui rare. Creat sub forma unei fețe zâmbitoare, Scrub Daddy devine ferm când e cufundat în apă rece și moale atunci când e folosit în apă caldă. Are o putere mare de curățare și rezistă circa două luni fără a căpăta mirosuri urâte. Ergonomic, buretele a fost gândit că curețe simultan ambele părți ale ustensilelor de bucătărie.
Lori Greiner a investit 200.000 de dolari în acest produs, pentru 20% din încasări, și nu a greșit. În octombrie 2019, la 7 ani de la apariția în emisiune, Scrub Daddy avea încasări de 209 milioane de dolari.
Căpușele de saltea sunt o pacoste pentru orice familie, au spus Maria Curcio și Veronica Perlongo în cadrul emisiunii din 2016. Cele două antreprenoare au susținut că poți avea căpușe de saltea acasă fără să știi, de aceea au inventat Buggy Beds, un sistem de detectare și anihilare a acestor insecte. Au cerut 125.000 de dolari pentru 7% din afacere, însă au primit 250.000 de dolari, în schimbul a 25% din încasări.
Toți cei 5 investitori au intrat în business și acum se bucură de profit. Buggy Bugs a generat încasări de 1,2 milioane de dolari în anul în care a beneficiat de publicitatea oferită de emisiune.
În 2011, Nick Morton și Evan Mendelsohn au început să creeze pulovere cu motive comice de Crăciun. Doi ani mai târziu au primit învitația de a participa la emisiunea Shark Tank, ceea ce pentru ei a însemnat șansa de a-și duce produsele în zona de retail. Au obținut o finanțare de 100.000 de dolari, în schimbul a 10% din încasări. Azi, Tipsy Elves este un imperiu financiar care depășește 125 de milioane de dolari.
Mark și Hannah Lim au venit la Shark Tank în 2012 cu gândul să obțină o finanțare de 100.000 de dolari pentru a-și pune pe piață invenția: o cană de băut pentru copii, cu pai flexibil, fără BPA (compus sintetic) și ftalați, care le permite copiilor să bea lichide ușor și fără bătăi de cap.
Robert Herjavec și Mark Cuban au fost de acord cu investiția, dar au cerut câte 20% din afacere. Vânzările LollaCup au depășit 2 milioane de dolari.
Imperiul Leilor se pregătește pentru al doilea sezon în România, iar primii antreprenori dispuși să împărtășească din experiența lor de business sunt Dan Șucu (Mobexpert), Cristina Bâtlan (Musette) și Dragoș Petrescu (City Grill).
Imperiul Leilor – Investeşte în tine!
Intră în comunitatea noastră de Facebook și Instagram pentru a afla primul tot ce e nou!
Fotografii: Getty Images
Gallery