ß
Omul de afaceri Mohammad Murad a făcut cea mai mare investiție de până acum la Imperiul Leilor: 2 milioane de euro. Investitorul e sigur că afacerea pe care a ales s-o sprijine îi va aduce mulți bani.
Mohammad Murad a surprins din nou, în ediția de miercuri seară a emisiunii Imperiul Leilor. Fondatorul brandului Phoenicia a fost convins de creatorul de modă Alexandru Ciucu să investească nu mai puțin de 2 milioane de euro pentru scoaterea pe piață a unei linii vestimentare noi, de sacouri de lux.
„În viziunea mea, este cea mai ieftină investiție pe care am făcut-o în ultimii 5 ani”, a exclamat omul de afaceri după ce a acceptat cererea lui Ciucu. Colegii lui de platou au fost sceptici că Murad va face profit cu sacourile de lux ale lui Ciucu, din cauza numărului restrâns de oameni care și le vor permite.
Însă, CEO-ul Phoenicia Hotels a replicat că e sigur pe comenzi susținute, în special de la antreprenorii pe care îi cunoaște personal. „Bagi acum 2 milioane și îți garantez eu ție, contactele pe care le am acuma, în lumea noastră, eu îți aduc pe an 3 milioane de euro. Profit”, i-a spus Murad lui Cristian Onețiu.
Deși inițial a cerut 2 milioane de euro pentru 20% din veniturile viitoarei sale colecții, Alexandru Ciucu s-a lovit de puterea de negociere a lui Murad. Libanezul a ridicat pretențiile la 60%, procent pe care designerul vestimentar l-a acceptat.
Într-o postare pe Facebook, după difuzarea emisiunii, Alexandru Ciucu își manifesta satisfacția pentru asocierea cu Mohammad Murad.
„Yeeeesss !!! Mulțumesc, Mohammad Murad !!! Iată că până la urmă cineva a crezut in proiectul meu. Îl vom implementa imediat ce situația dificilă legată de noul Coronavirus, cu care ne confruntăm cu toții, se va ameliora. Ați urmărit emisiunea? Cum vi s-a părut?”, a scris Alexandru Ciucu pe Facebook.
Dacă n-ați văzut emisiunea, o aveți integral și gratuit pe PROTVPlus.ro.
Iată mai jos momentul în care Alexandru Ciucu l-a convins pe Mohammad Murad să investească în afacerea lui!
Gallery