ß
Ideile creative de afaceri și poveștile emoționante ale antreprenorilor din Imperiul Leilor au ținut telespectatorii, săptămână după săptămână, cu ochii pe TV.
Cea de-a treia ediție Imperiul Leilor a condus din nou topul audiențelor pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Show-ul a înregistrat 8.3 puncte de rating și 21.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.9 puncte de rating și 15.5% share.
Imperiul Leilor ne arată că există spectacol și în lumea afacerilor, iar aseară ne-a arătat că există și magie. Cei 5 investitori au asistat încântați la un număr de magie, realizat de Verdini, un magician de meserie, care are 30 de ani și este din București. „Și tu poți fi magician, și pentru tine este posibil să faci magie. În toate aspectele vieții tale.”, spune tânărul antreprenor.
Verdini a câștigat primii săi bani în adolescență, tot într-un mod creativ: el vindea ziare într-o intersecție din București și era singurul vânzător de acolo pe... role.
Acesta lucra după terminarea orelor de școală și ne spune că era obositor, însă era o oboseală plăcută, pe care și-o amintește cu drag.
Magicianul le-a prezentat leilor compania sa care vinde kituri de magie, însoțite de indicații și tutoriale pentru trucuri de magie. Prin afacerea sa, își dorește să încurajeze creativitatea românilor și să demonstreze că orice om este capabil de magie.
Mohammad Murad a fost convins de afacerea lui Verdini, spunând că trucurile de magie aduc bucurie în viața oamenilor, și a decis să-și pună banii în joc, oferind 30.000 de euro pentru 25% din compania tânărului antreprenor. Încântat, acesta a acceptat oferta investitorului.
În edițiile următoare, telespectatorii vor vedea o mulțime de afaceri cu potențial și vor trăi emoția alături de antreprenorii care vin să își vadă visul finanțat.
Nu rata Imperiul Leilor, în fiecare miercuri, de la 20:30, la PRO TV!
Imperiul Leilor – Investeşte în tine!
Gallery