Ar putea fi considerată cea mai proastă afacere pe care a făcut-o vreodată, dar Mohammad Murad nu a căutat profitul în această investiție.
Fondatorul brandului Phoenicia, Mohammad Murad, a uimit pe toată lumea mierciuri seară, în cadrul celei de-a doua ediții a emisiunii Imperiul Leilor. Antreprenorul a decis să investească într-o afacere de care nu avea nevoie, însă cel care l-a convins că merită o șansă este chiar omul care a pornit-o.
Niculae Mavrichi, în vârstă de 34 de ani, a început o afacere cu sucuri naturale preparate chiar de el. Tânărul, care și-a petrecut primii 18 ani din viață într-un orfelinat, a realizat că trebuie să se descurce singur. Nu a vrut doar să supraviețuiască, ci să facă ceva care să dăinuie după el.
„Un antreprenor din domeniul publicității m-a luat sub aripa dânsului de la vârsta de 16 ani. M-a dezvoltat, m-a învățat anumite chestii. Eu provin din centrul de plasament”, le-a spus Niculae celor 5 investitori, mărturisind că nu știe motivul pentru care părinții lui au renunțat la el.
Ajuns pe picioarele lui, tânărul a dezvoltat o afacere în care are o competiție acerbă, prepararea și comercializarea sucurilor de fructe naturale. A cerut 45.000 de euro, în schimbul a 25% din acțiuni, pentru a-și dezvolta business-ul.
Leii nu au fost convinși că sucurile sale sunt mai bune și mai ofertante ca preț decât cele aflate deja pe piață, însă Mohammad Murad a făcut un gest rar pentru un om de afaceri: i-a oferit 45.000 de euro, în schimbul a 1% din business. Nu e o noutate pentru Mohammad Murad, fiind de notorietate faptul că investește întotdeauna în oameni, nu în ideile lor.
Care a fost reacția lui Niculae Mavrichi aflați mai jos.
Imperiul Leilor – Investește în tine!
Gallery