Aseară telespectatorii au aflat povești emoționante și au cunoscut antreprenori care și-au văzut visul finanțat. Cei 5 oameni de afaceri au investit un total de 425.000 de euro în afacerile cu potențial de dezvoltare.
Fondatorii afacerii The Soup Carousel, Petre Eremia și Ovidiu Ciobotariu, au primit o finanțare de 120.000 de euro pentru 35% din afacerea lor, de la Dragoș Petrescu. În plus, acesta le-a oferit și o opțiune de cumpărare de 500.000 de euro, pentru încă 20% din business-ul lor.
Tot aseară, telespectatorii au aflat povestea emoționantă a unui tânăr antreprenor, Nicolae Mavrichi, care de la vârsta de 9 ani a crescut într-un centru de plasament și a început să muncească de la 12 ani.
Acesta a pus bazele propriei afaceri în 2018, Fresh Online, o firmă care produce sucuri naturale. Din puținul său, tânărul a sponsorizat un cross pentru persoane din centre de plasament, oferind 2.200 de sucuri naturale, în valoare de 18.000 ron.
Mohammad Murad a fost impresionat acest gest și de povestea de viață a lui Nicolae și a decis să investească, oferindu-i 45.000 de euro pentru 1% din afacerea lui. „Acel gest frumos m-a făcut să mă mobilizez și să îți fac o ofertă.
Ai dat 18.000 de ron și poți primi în schimb o sumă mult mai mare. Îți ofer 45.000 de euro pentru un procent de 1%.” Vizibil emoționat, tânărul a acceptat oferta.
Cea de-a doua ediție Imperiul Leilor a condus detașat topul audiențelor pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 27.0% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.2 puncte de rating și 15.1% share.
În edițiile următoare, telespectatorii vor vedea o mulțime de afaceri cu potențial și vor trăi emoția alături de antreprenorii care vin să își vadă visul finanțat.
Nu rata Imperiul Leilor, în fiecare miercuri, de la 20:30, la PRO TV!
Imperiul Leilor – Investeşte în tine!
Gallery