Desi sta in varful dealului si nu are foarte multi vizitatori, gospodarul Marin a avut alaturi la nunta sa nu numai 150 de invitati, ci si peste 1.7 milioane de romani care au urmarit deznodamantul fericit al primului sezon Gospodar fara pereche.
Editia speciala Gospodar fara pereche – Nunta a fost lider de audienta pe toate segmentele de public!
La nivel national, o medie de peste 1.7 milioane de romani au urmarit nunta lui Marin luni seara, iar in minutul de aur de la 21:50, aproximativ 2.7 milioane de telespectatori urmareau PRO TV.
Cove joaca rolul lui Cupidon si asteapta mamele sa-si inscrie baietii pentru insuratoare, in cel mai nou reality show difuzat de PRO TV, “Ma insoara mama!”
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, PRO TV a obtinut pe intervalul editiei Gospodar fara pereche 9.3 puncte de rating si 28.2% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a obtinut rezultate de aproape doua ori mai mici: 4.3 puncte de rating si 13.2% share.
Daca la inceputul emisiunii Gospodar fara pereche nu multi au fost cei care si-au imaginat ca Marin isi va gasi jumatatea, in curtea sa acum are parte de veselia celor doi copii ai Marcelei, precum si de devotamentul si dragostea Marcelei.
Gospodar fara pereche – Hai sa facem dragostea... rurala!