De sărbători, cel mai important este să ne găsim liniștea, să fim mai aproape de cei dragi, să privim înainte, să oferim și să primim bucurie! De Paște, PRO TV le-a pregătit telespectatorilor programe speciale, cele mai iubite filme, producții de succes și, în noaptea de Înviere, Slujba transmisă în direct. Am descoperit, împreună, că oamenii sunt Lumina, la PRO TV.
De joi până duminică, PRO TV a fost, în medie, lider de audiență în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, cu o medie de 3.8 puncte de rating și 24.1% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a obținut, în medie, 2.3 puncte de rating și 14.8% share.
În prime-time, de joi până duminică, în intervalul 19:00 – 23:00, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV a înregistrat, în medie, 8.2 puncte de rating și 27.1% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea, în medie, 4.3 puncte de rating și 14.1% share.
În Sâmbăta Mare, telespectatorii au urmărit două producții speciale: Exodus: Zei și regi și Isus din Nazareth care au fost în topul preferințelor telespectatorilor. În intervalul orar 19:58 – 23:02, producția Exodus: Zei și regi a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Filmul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.3 puncte de rating și 13.8% share. De la 23:04 până la 01:33, intrerupt de Slujba de Înviere, cei de acasă au urmărit Isus din Nazareth care s-a clasat în alegerile telespectatorilor și a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Producția a înregistrat 7.6 puncte de rating și 31.3% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.7 puncte de rating și 15.2% share.
Slujba de Înviere a fost transmisă LIVE, de la Mănăstirea Antim, de către Alex Dima, în intervalul orar 23:45 – 24:16 și a fost în topul preferințelor românilor. Transmisia în direct a fost lider de audiență în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 6 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.4 puncte de rating și 11.7% share.
Dumincă seara, peste 1.1 milioane de telespectatori s-au uitat la CLANUL, iar serialul a fost lider abosult de audiență, în intervalul orar 19:57 – 22:42, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a înregistrat 6.9 puncte de rating și 20.7% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 12.7% share.
De Paște, oamenii sunt lumina la PRO TV!
Gallery