ß
Vreme de 3 săptămâni, românii au fost creativi în izolare și i-au inspirat pe cei care nu credeau că asta e soluția pentru ieșirea din criză. Penny Market și Ce spun românii le mulțumesc tuturor celor care ne-au molipsit pe toți cu optimismul lor.
Ne-a plăcut mult ce au făcut românii care au stat acasă în timpul stării de urgență. Atât de mult încât abia așteptăm să repetăm experiența când scăpăm de pandemie.
Penny Market și Ce spun românii i-au provocat pe cei de acasă să fie creativi și să se filmeze în intimitatea căminului lor făcând spectacol în sufragerie, transformându-și casa în destinație de vacanță și pregătindu-se intens pentru ieșirea din izolare.
Filmulețele au fost urcate de creatorii lor în platforma online romaniideacasa.protv.ro, unde au fost urmărite cu sufletul la gură de Cabral. Prezentatorul emisiunii Ce spun românii a fost cel care a stabilit câștigătorii fiecărei săptămâni de concurs.
E greu să fii consemnat la domiciliu, dar e incredibil câte poți face împreună cu ai tăi dacă nu ai posibilitatea să te miști în voie. Iată mai jos o mostră de creativitate în plină pandemie!
Trei dintre românii care au trimis filmulețe amuzante cu tema Festivalul Sufrageria au fost premiați cu vouchere de cumpărături în magazinele Penny în valoare de 500 de lei. Încă 3 norocoși l-au impresionat pe Cabral cu video-urile lor amuzante din a doua săptămână, care au avut ca temă Turiști la noi acasă. Vezi AICI ce a ieșit!
În cea de-a treia săptămână, românii care au ales să stea acasă și să respecte condițiile de izolare au fost provocați de Cabral să ne arate tuturor cum se pregătesc fizic de drumețiile pe care le programaseră după ridicarea restricțiilor.
A fost o Oră de sport foarte amuzantă. Detalii găsiți AICI. Încă 3 români creativi au fost premiați pentru ingeniozitatea și amuzamentul cu care au tratat această provocare. Toți câștigătorii sunt AICI.
Vă mulțumim tuturor pentru implicare și pentru că ați avut grijă unii de alții în perioada stării de urgență. Împreună chiar ne facem bine.
Gallery