Își spun multe, deși nu-și vorbesc, și tânjesc unii după alții când nu se văd. Ăștia-s românii care stau în case în timpul stării de urgență! Penny Market și Ce spun românii i-au provocat pe toți cei care au povești, demne de spus, din izolare.
Când Penny te provoacă, știi că se lasă cu premii. 500 de lei, sub formă de vouchere de cumpărături, numai bune de cheltuit cât timp ești în izolare. Săptămânal, trei norocoși sunt aleși pe sprânceană de Cabral, omul care pare a ști tot ce spun sau urmează să spună românii.
Izolați la domiciliu, românii nu și-au pierdut din creativitate. Din acest motiv, Penny Market și Ce spun românii i-au provocat să se filmeze în autoizolare și să urce video-urile pe platforma romaniideacasa.protv.ro. Operele lor de artă sunt analizate de Cabral, care, săptămânal, alege 3 câștigători din noianul de participanți.
Primii 3 norocoși pot fi invidiați AICI. Fiecare dintre ei s-a ales cu vouchere de cumpărături de 500 de lei, după ce au creat adevărate opere de artă folosind tema de concurs Festivalul Sufrageria.
Iată cum s-au descurcat ceilalți participanți!
Dacă vrei să-ți vezi și tu numele pe site și să te alegi cu vouchere de cumpărături în magazinele Penny, uimește-ne cu ingeniozitatea ta și realizează un filmuleț de care să nu ne mai săturăm privindu-l!
Urmărește pagina de Facebook a lui Cabral pentru a afla tema săptămânală de concurs! Acum, că tot ești aici, îți putem dezvălui tema de săptămâna aceasta: Turiști la noi acasă.
Te simți inspirat? Succes!