ß
Sunt tineri, frumoși, talentați și formează unul dintre cele mai adorabile cupluri din showbiz-ul autohton. Vorbim despre Ioana Ignat și Sebastian Dobrincu, care vor împlini curând un an de relație.
Cuplul a fost fotografiat la sfârșitul lunii decembrie la premiera peliculei “Tabăra”, unde joacă David Dobrincu, fratele mai mic al lui Sebastian.
Puștiul-minune al tehnologiei, devenit milionar în dolari prin propriile puteri, a colaborat cu Ioana Ignat la piesa “Inimă naivă”, care s-a bucurat de un real succes în rândul fanilor. Videoclipul a fost filmat în 2020 și lansat în luna februarie a anului trecut.
Într-un interviu pentru Click!, Ioana Ignat a mărturisit că s-a îndrăgostit de Sebastian chiar pe platoul de filmare.
“Noi ne știam de ceva timp, cu ceva vreme înainte, însă la filmările pentru videoclip s-a înfiripat ceva între noi. Atunci m-am îndrăgostit eu de el, nu știu el. (…) Avem aproape un an de când suntem împreună”, a declarat artista.
Ioana a mărturisit că și-ar dori o nouă colaborare pe plan muzical cu iubitul ei: “Așa sper, cu siguranță o să mai urmeze și alte piese împreună. Vom vedea ce va fi, momentan ne bucurăm de timpul liber pe care îl are, pentru că din ianuarie va începe din nou filmările pentru "Imperiul leilor" și va fi ocupat”.
Sebastian Dobrincu este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack. A intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. A renunțat la cursurile Universității Standford după ce a ajuns în Silicon Valley, locul în care și-a stabilit primul sediu al companiei. A fost numit ”Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley” și unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani din topul Forbes.
După prima afacere de succes, Sebastian Dobrincu s-a extins în piața de marketing digital, investind în produse și servicii complementare – cu misiunea de a ajuta brandurile să-și mărească influența în social media. Printre clienții acestor servicii se numără: Universal, Interscope Records și HubSpot.
Fotografii: Instagram
Vezi și VIDEO: Sebastian Dobrincu și Wargha Enayati, noii investitori de la Imperiul Leilor. Cum au acceptat provocarea
Gallery