Unele dintre cele mai apreciate producții, filme în premieră și ediții speciale ale show-urilor favorite ale celor de acasă au fost opțiunile programate de PRO TV în perioada Paștelui! Zilele de Sărbătoare în care telespectatorii s-au bucurat de timp în familie, mese încărcate și energie bună au fost completate de producțiile programate de postul TV.
În Vinerea Mare, penultima ediție a preselecțiilor sezonului 14 Românii au talent a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:27 – 23:44. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.1 puncte de rating și 28.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 3.6 puncte de audiență și 13.0% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.7 milioane de români s-au bucurat de spectacolul serii, iar în minutul de aur, la ora 22:01, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
Slujba de Înviere a adus emoție, în direct, de la Mănăstirea Antim, din București, iar cei de acasă au urmărit transmisiunea prezentată de Alex Dima, într-un număr mare, fiind lider absolut de audiență, în intervalul 23:44 – 24:16. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, transmisiunea avea 5.4 puncte de rating și 26.1% cotă de piață, de-a lungul difuzării, peste 800.000 de români fiind cu ochii pe PRO TV. Tot Alex Dima le-a adus celor de acasă, duminică, de la ora 18:00, într-o ediție specială România, te iubesc! șansa de a cunoaște o serie de persoane care dăruiesc necondiționat și îi ajută pe ceilalți să fie mai buni. Ediția a fost lider de audiență, înregistrând 2.3 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.
În prima și a doua zi de Paște, PRO TV a fost lider absolut de audiență, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, cât și pe target-urile naționale și urbane. Duminică, PRO TV a înregistrat, în prime time, 20.2% cota de piață, aproape dublu față de televiziunea de pe poziția a doua care a avut 10.5% cotă de piață. În timp ce luni, în prime time, PRO TV a avut 25.2% cota de piață, mai mult decât dublu față de principalul competitor care a avut 11.2% din piață. Pe întreaga zi, pe targetul PRO TV, cota de piață a fost 20%, în prima zi de Paște, în timp ce în cea de-a doua zi, a fost de 22.4%.
Duminică seara, în intervalul 19:57 – 22:33, Filmul PRO difuzat în premieră, Top Gun: Maverick, a fost cel mai urmărit program! În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 5.8 puncte de rating și 19.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea 3.0 puncte de audiență și 10.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 900.000 de mii de români s-au bucurat de premieră, iar în minutul de aur, la ora 22:27, peste 1.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe aventurile din film.
Seara de luni i-a ținut pe cei de acasă în fața televizoarelor, cel mai urmărit program fiind Știrile PRO TV, de la ora 19:00. 1.2 milioane de români au urmărit fiecare minut din principalul program de știri al zilei.
În intervalul orar 20:27 – 22:37, acțiunea a atins cote înalte în penultimul episod din sezonul final CLANUL! În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.8 puncte de rating și 21.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea 3.7 puncte de audiență și 11.6% share. De-a lungul difuzării, peste 1 milion de români au trăit emoții intense alături de personaje.
Ultimul episod poate fi urmărit luni, 13 mai, la PRO TV și în avans, pe VOYO, pe 9 mai.
Nu ratați vinerea aceata, de la 20:30, ultima ediție a preselecțiilor Românii au talent și decizia prin care cei de acasă vor afla cine merge în semifinalele Live, iar săptămâna viitoare, finalul serialului CLANUL!