Grupul de televiziuni PRO a înregistrat, în primul trimestru din 2024, cea mai mare cotă de piață trimestrială, pe targetul comercial PRO, atât în prime-time, cât și de-a lungul zilei. Este pentru prima dată, în ultimii 10 ani, când PRO TV, Acasă, Acasă Gold, PRO Cinema, PRO Arena, împreună, depășesc 29% cotă de piață la nivelul zilei și 33% share în prime-time. PRO TV a fost lider de piață atât pe targetul comercial PRO (public Național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD), cât și pe targetul Național.
În primul trimestru din 2024, pe segmentul comercial PRO, grupul a înregistrat o cotă de piață de 29.1% pe întreaga zi și de 33.1% în prime-time. Este al treilea trimestru la rând cu o cotă de piață de peste 30% în prime-time, televiziunile PRO având o cotă de piață cu aproape 50% mai mare față de cota de piață a principalului competitor, care a avut 22.8% din piață. La nivelul zilei, cota de piață a grupului a fost cu 5.5 puncte procentuale mai mare decât grupul de pe poziția secundă.
”Anul a început cu rezultate remarcabile pentru toate stațiile din grupul PRO, iar asta se datorează în principal devotamentului și implicării tuturor colegilor, care în fiecare zi, în fiecare minut, prin pasiune aduc în casele românilor show-uri de divertisment de calitate, seriale atât de îndrăgite, filme memorabile și cele mai obiective știri. Este al treilea trimestru la rând cu o cotă de piață de peste 30%, în prime time, pe targetul nostru. În primul trimestru din 2024, aproape 15 milioane de români s-au uitat cel puțin o oră la programele grupului PRO. Sunt convins că rezultatele remarcabile vor continua și în următoarele trei trimestre ale anului”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
Știrile PRO TV, Românii au talent, Survivor România, serialele CLANUL și Las Fierbinți, Ce spun românii și România, te iubesc! – sunt doar câteva dintre producțiile care i-au făcut pe români să petreacă timp în fața micilor ecrane. În plus, filmele PRO care aduc acțiune, suspans și umor au fost în topul preferințelor telespectatorilor. În primele luni din 2024, la nivel național, într-o zi, timpul mediu de vizionare a stațiilor din grup a fost de două ore și jumătate (153 minute / zi), fiind cel mai mare timp mediu de vizionare, calculat pe trimestru, din ultimii 10 ani. Și în prime-time, televiziunile din grup au avut cel mai mare timp de vizionare din ultimii 10 ani: 78 de minute.
Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider de audiență în primul trimestru din 2024, pe targetul comercial PRO, cu o cotă de piață de 32.2% - dublu față de principalul competitor, în același slot orar. La nivel Național, principalul jurnal al zilei a avut cea mai mare cotă de piață trimestrială din ultimii 10 ani: 26% - fiind lider de piață în acest segment. Fiecare minut din programul de știri al orei 19 a fost vizionat de peste 1.8 milioane de români, iar peste 12 milioane de telespectatori au văzut cel puțin un minut.
Cel mai iubit serial din România, Las Fierbinți, a fost programul cu cea mai mare audiență atât pe segmentul de public comercial - Național 21-54 ABCD, cât și la nivelul publicului întregii țări. Serialul de comedie fenomen a înregistrat 12.4 puncte de rating și 33 % cotă de piață, în primul trimestru din an, pe targetul de referință al PRO, în timp ce la nivel Național a avut 12.9 puncte de rating și 28.3% share. Pe intervalul său de difuzare, audiența Las Fierbinți a fost mai mult decât dublă față de audiența principalului competitor. La nivel Național, serialul a avut cea mai mare cotă de piață trimestrială din ultimii 10 ani – 28,3%. 10 milioane de telespectatori au vizionat cel puțin un minut din aventurile fierbințenilor, iar fiecare minut al serialului a fost vizionat de peste 2.2 milioane de telespectatori.
Românii au talent a fost cea mai vizionată emisiune de divertisment din România, în primul trimestru din 2024, atât pe targetul Național – 13.1 puncte de rating, cât și pe targetul comercial PRO – 11.4 puncte de rating. Sezonul 14 a avut o cotă de piață de 36.4%, de peste trei ori mai mare față de cota de piață a principalului competitor, care, în același slot orar, avea doar 10.8% share, și de patru ori mai mare față de televiziunea situată pe a treia poziție, care avea 8.3% cotă de piață.
PRO TV – Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea!