Pescobar a devenit unul dintre cei mai cunoscuți patroni HoReCa din România. Cheia succesului a fost promovarea intensă a tavernelor, pe rețelele de socializare, lucru ce i-a adus bani, dar și dușmani.
Gallery
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că Pescobar se scaldă în lux și opulență. De la haine de firmă, la bijuterii pe patru roți, Paul Nicolau nu duce grija traiului de mâine.
Pescobar însuși a devenit un brand puternic, datorită reclamei constante pe care o face afacerii sale. Acesta susține că tavernele sale sunt singurele restaurante din țară la care oamenii stau la coadă, iar profitul se face numaidecât.
De afacerea lui Pescobar au auzit inclusiv persoanele care nu locuiesc în România și nu puțini sunt cei care ar spera ca acesta să deschidă câte o tavernă în fiecare oraș. Cu toate acestea, chiar și cu locațiile pe care le are în prezent, Paul Nicolau face un profit exorbitant.
Recent, Mitică Dragomir a spus că, anul acesta, averea lui Pescobar va trece de 25 de milioane de euro, în ciuda scandalului în care a fost implicat în toamna anului trecut.
„E cel mai tare pe lichidități. Din HoReCa nu-l bate nimeni. Are profit de 100.000 de euro pe zi, care îi rămân… Clujul, Timișoara, Craiova, Snagovul. Face 100.000 de euro pe zi, nu pe lună, câștig.
Anul ăsta, face peste 25 de milioane de euro. Avere a început să facă acum. Nu-l iubește nimeni, din cauza succesului. Dacă ai succes, toată lumea vrea să-ți pună piedici. Asta e România”, a spus acesta, în cadrul unui interviu.
Când banii vin cu ușurință, un apartament de 1,2 milioane de euro este un chilipir. Pescobar a cumpărat un penthouse, în valoare de 1,2 milioane de euro, de la Mitică Dragomir.
Locuința luxoasă se află în Pipera, dar nu este finisată în totalitate. Patronul tavernelor va avea o piscină la ultimul etaj, iar apartamentul urmează să fie mobilat cu stil.
Sursa foto: Instagram, captură TikTok