Proprietarul unui restaurant din Verona, orașul Julietei și al lui Romeo, a avut o idee inedită pentru a-i face pe clienți să renunțe pentru câteva ore la telefoanele mobile.
Restaurantul „Al Condominio” oferă gratis o sticlă de vin clienţilor care renunţă la smartphone-uri în timpul mesei, scrie The Guardian.
Locația a fost inaugurată în luna martie a acestui an, iar proprietarul a declarat că scopul acestei inițiative este de a încuraja clienții să socializeze între ei, în loc de a sta non-stop cu ochii în telefon.
„Am vrut să deschidem un restaurant care să fie diferit de celelalte. Așa că am ales acest format - clienții pot alege să renunțe la tehnologie și să se bucure de companie. Tehnologia devine o problemă. Nu este nevoie să te uiți la telefon la fiecare cinci secunde, dar pentru mulți oameni este ca un drog... În acest fel au ocazia să-l lase deoparte și să bea un vin bun”, a declarat Angelo Lella, proprietarul restaurantului.
„Oamenii vor avea posibilitatea de a alege să își pună deoparte telefonul, care va fi plasat în propria cutie, sub cheie, la intrare. Aceștia vor arăta apoi cheia chelnerului, care le va servi sticla de vin. Clienții pot, de asemenea, să scrie o recenzie a mesei lor, pe care o vor lăsa în cutie. Cei care lasă cea mai bună recenzie vor primi o masă gratis la următoarea lor vizită”, a adăugat italianul potrivit sursei menționate mai sus.
Inițiativa lui Angello Lela a avut un succes răsunător și mulți dintre cei care au călcat pragul restaurantului din Verona au fost dispuși să renunțe la telefonul mobil.
„Răspunsul a fost unul foarte pozitiv. 90% dintre clienți au ales să lase deoparte telefoanele în schimbul vinului. Este cu adevărat un lucru frumos să vezi cum oamenii apreciază acest lucru, vorbesc unii cu alții în loc să se uite la fotografii pe telefon sau să răspundă la mesaje”, a conchis patronul.
„Al Condominio” este primul restaurant din regiunea Veneto care adoptă o astfel de inițiativă. Tot în Italia, Separè 1968, un restaurant din Marina di Cecina, Toscana, oferă vouchere clienților care renunță la telefoane.
Foto: Shutterstock