Balenciaga continuă să șocheze cu fiecare colecție! De data aceasta, brandul francez de lux a prezentat în cadrul Săptămânii Modei de la Paris un accesoriu pe care îl avem cu toții acasă rătăcit prin sertare.
Cea mai nouă brățără de la Balenciaga arată ca o bandă adezivă de tip scotch, care nu costă mai mult de 10 lei. Totuși între scotch-ul de la magazinul din colț și cel din colecția Fall-Winter 2024 Balenciaga este o diferență de câteva zerouri. Chiar dacă prețul accesoriului promovat de Balenciaga nu a fost încă dezvăluit, se estimează că brățara ar costa câteva sute de dolari.
„Ai purta asta?”, sunt întrebați internauți într-un videoclip postat de contul de TikTok @highsnobiety. Clipul a adunat peste 7 milioane de vizualizări și mii de comentarii, unele inclusiv de la români, care s-au întrecut în glume, în timp ce alți internauți au fost de-a dreptul revoltați de noul „experiment social marca Balenciaga”.
@highsnobiety Would you wear this? ? #balenciaga ♬ Imperfect Island - DJ BAI
„Clar, Balenciaga are sediul central în România. Tot ce scot de câțiva ani, la noi a apărut cu mult timp înainte”;
„Eu am dat moda acum 7 ani,când eram curier”;
„O port de când eram copil, de la mai multe branduri, bineînțeles”;
„De două zile, fiul meu aleargă prin casă cu Balenciaga pe braț”
„Impresionantă piesă, se potrivește cu orice din garderobă. Așa model doar la magazinele chinezești am întâlnit și cu preț mare, vreo 5 lei”;
„Balenciaga umblă în sertarul cu vechituri în fiecare an”;
„Am venit cu acest design când eram mic... Cei de la Balenciaga sunt deja demodați”;
„Am crezut că este o glumă până când am văzut scrisul”;
„Balenciaga este un experiment social. Vând oamenilor bogați lucruri fără sens”;
„Designerii de la Balenciaga ne râd în față!”;
„Dacă Cristobal Balenciaga ar fi resuscitat și ar vedea ce fac unii cu brandul și numele său, pe care a muncit atât de mult să le construiască, ar muri din nou”;
„Se pare că oamenii bogați vor să vadă cum e să fii sărac. Trist!”, sunt unele dintre comentariile postate de utilizatorii de social media.
Anul trecut, Balenciaga a lansat o sacoșă de supermarket pe post de geantă de fițe sau fusta-prosop, al cărei preț este de 4.200 de lei.
O altă geantă „inedită” a făcut parte din colecția de iarnă 2022. Geanta a devenit virală pe internet după ce o serie de internauți au început să facă glume pe seama aspectului care aduce aminte de un sac de gunoi, dar și din cauza prețului de 1.757 de euro.
Fotografii: TikTok