Spațiul publicitar din timpul Super Bowl este cea mai atracție pentru marile branduri. Pe lângă faptul că este unul dintre cele mai mari evenimente sportive ale anului, Super Bowl este un punct culminant în calendarul publicitar, cu peste 100 de milioane de spectatori și peste 50 de companii care își dispută atenția acestora.
Companiile plătesc sume colosale pentru publicitate, iar marile mărci au ajuns să plăteasca chiar și 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde.
În reclamele lansate până acum în acest an, Budweiser și-a readus iconicul Clydesdales, Lionel Messi joacă într-o reclamă pentru Michelob Ultra, iar Jennifer Aniston uită că a lucrat cu David Schwimmer în Friends pentru Uber Eats.
Influența lui Taylor Swift asupra Super Bowl din acest an a avut, de asemenea, un impact asupra vânzărilor de reclame, un trio de branduri de frumusețe cheltuind bani pentru reclame care să vizeze un număr mare de femei care vor urmări meciul duminica aceasta.
Nu toate companiile își lansează reclamele înainte de ziua cea mare, așa că încă mai sunt câteva surprize, dar iată o trecere în revistă a celor mai bune reclame de până acum...
Bud Light
Potrivit The Wall Street Journal, reclama Bud Light va avea o durată de 60 de secunde - și va costa nu mai puțin de 14 milioane de dolari.
Aceasta îl are ca protagonist pe "Bud Light Genie", care îți poate îndeplini visul de a fi "putred de bogat" sau de a avea o "noapte epică alături de celebritățile tale preferate".
Legenda NFL Peyton Manning și rapperul Post Malone apar în scenele de petrecere.
Reclama veselă este o încercare a producătorului de bere de a recupera și vânzările după o campanie dezastruoasă de anul trecut cu influencerul transsexual Dylan Mulvaney.
Bud Light a fost acuzată că și-a îndepărtat baza tradițională de clienți prin parteneriatul cu Mulvaney, ceea ce a determinat mulți conservatori - inclusiv Kid Rock - să boicoteze marca.
Budweiser
Anheuser-Busch a cheltuit, de asemenea, aproximativ 14 milioane de dolari pe un spot de 60 de secunde pentru a face publicitate la Budweiser în acest an, în încercarea de a recupera vânzările după dezastrul de anul trecut.
BMW
Christopher Walken joacă în spotul publicitar BMW "Talkin like Walken", interpretându-se pe sine în timp ce întâlnește o serie de persoane care încearcă să îl imite.
Toți, de la Ashley Park din "Emily in Paris" până la Usher, dau tot ce au mai bun pentru a-l imita.
Reclama se încheie cu sloganul "Există doar un singur Christopher Walken. Și doar o singură mașină de condus'.
Doritos
Două bunicuțe pornesc într-o urmărire cu Top Gun: Maverick: Danny Ramirez, actor care a luat ultimul pachet de Doritos de pe raftul unui magazin.
Tocmai când credeau că le au doar pentru ei, Jenny Ortega reapare pentru a le lua politicos punga din mână.
Sloganul: "Ia-ți geanta acum, înainte ca Dina & Mita să o facă".
Dove
Dove a lansat una dintre reclamele care vizează creșterea așteptată a numărului de femei tinere care urmăresc Super Bowl, legată de Taylor Swift.
Reclama începe cu melodia "It's the Hard Knock Life", cu clipuri în care fetele au parte de ghinioane în timp ce fac sport.
Apoi apare o tânără care se privește critic în oglindă, pentru a transmite mesajul: încrederea scăzută în propriul corp este cea care le determină pe fete să renunțe la sport, nu accidentele.