De Crăciun, telespectatorii au trăit bucuria sărbătorilor la PRO TV! Românii au ales să își petreacă weekendul din Ajunul Crăciunului cu unul dintre cele mai iubite filme din istorie, Singur Acasă 2: Pierdut în New York, și cu un episod special din cel mai îndrăgit serial românesc, Las Fierbinți. Producțiile i-au ținut pe cei de acasă în fața televizoarelor.
Sâmbătă, 23 decembrie, de la ora 20:00, telespectatorii au putut urmări Singur Acasă 2: Pierdut în New York. Familia McCallister a planificat o nouă plecare cu ocazia sărbătorilor de iarnă, de data aceasta în Florida. Kevin a ajuns, din greșeală, într-un alt avion, cu destinația... New York! Ieșit la o plimbare prin marele oraș, copilul a dat nas în nas cu hoții pe care i-a înfruntat în primul film din seria Singur Acasă. Cei doi tâlhari au fost dornici de răzbunare și de a produce un nou jaf, însă Kevin le-a venit de hac și această dată.
Filmul Singur Acasă 2: Pierdut în New York a fost lider incontestabil de audiență, în intervalul orar 19:58 – 22:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.0 puncte de rating și 41.7% cotă de piață, cifre de peste trei ori mai mari față de locul 2, care avea doar 4.0 puncte de audiență și 12.0% share. De-a lungul difuzării, peste 2.3 milioane de români s-au bucurat, în fiecare minut, de pățaniile lui Kevin McCallister, iar în minutul de maximă audiență, la 21:07, peste 2.6 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
În Ajunul Crăciunului, de la ora 20:00, românii s-au bucurat de o ediție specială din cel mai iubit serial de comedie din țară, în care Bobiță a fost foarte supărat pe Vasile: „Mă pui în ziua de Crăciun să alerg de nebun pe toate străzile!”. Însă primarul a avut un motiv întemeiat pentru deranjul produs: „Tu mai ții minte când am luat banii ăia mulți de la județ ca să facem Muzeul de Istorie Națională? Noi l-am făcut? Nu l-am făcut, dar banii i-am luat. Și am și păpat. Și eu, și tu. Pe scurt, pe concluzie... s-a aflat!”, i-a explicat acesta lui Bobiță.
Episodul special din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 22:03. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.3 puncte de rating și 34.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.1 puncte de audiență și 10.4% share. De-a lungul difuzării, aproape 2 milioane de români au trăit comedia la cele mai înalte cote, iar în minutul de aur, la ora 20:35, peste 2.2 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.