• PRO TV
  • Cine este Andrei Petroff, vloggerul care i-a păcălit pe influenceri să promoveze „Brânza Regelui”, un produs care nu există

Cine este Andrei Petroff, vloggerul care i-a păcălit pe influenceri să promoveze „Brânza Regelui”, un produs care nu există

Cine este Andrei Petroff, vloggerul care i-a păcălit pe influenceri să promoveze „Brânza Regelui”, un produs care nu există

Andrei Petroff este vloggerul care a reușit să convingă mai mulți creatori de conținut de la noi din țară să promoveze un produs care, de fapt, nu există. Iată povestea cu care a reușit să îi convingă pe influenceri să promoveze „Brânza Regelui”.

Gallery

Vloggerul care a reușit să păcălească mai mulți influenceri să promoveze „Brânza Regelui”, un produs care nu există, a declarat că scopul acestui experiment nu a fost să își bată joc, ci a vrut să demonstreze faptul că unii creatori de conținut din România promovează produse fără să se gândească la impactul negativ pe care reclamele lor ar putea să le aibă asupra oamenilor:"Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama"

Andrei Petroff a vrut să demonstreze că sunt influceneri care promovează orice produs, fără să se informeze:"Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni”

Vloggerul a avut un plan bine pus la punct, astfel încât să-i facă pe influenceri să promoveze produsul său, deși acesta nu există în realitate

„Planul este simplu şi are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online: pachete de PR. Astfel, primul pas este să inventezi un brand care sună interesant şi un produs care să ţină de foame”, povestește Andrei în vloggul său.

Tot ce a făcut tânărul a fost să cumpere cea mai ieftină brânză de la un supermarket și să le-o trimită influencerilor din online. Brânză a fost împachetată sofisticat, demnă de „Curtea Regală” și a adăugat o sticlă de vin și o scrisoare.

Din scrisoare reiese că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea regelui Charles al Marii Britanii.

Oana Roman a picat în plasă și s-a filmat în timp ce promova „Brânza Regelui” pe pagina sa de Instagram:

„Am primit o cutie misterioasă în care văd că este un plic cu sigiliu. Curtea Regală a României! Uauuu!

Să vă explic acum și de ce #brânzaregelui pentru că povestea este senzaţională. Lotul acesta de brânză, acest Camembert pe care l-am primit, este eponim regelui Charles şi a fost produs pentru Festinul aniversar din noiembrie organizat la Palatul Buckingham cu ocazia onomasticii de 75 de ani a regelui Marii Britanii”, le-a spus Oana Roman urmăritorilor săi din mediul online, se arată în vloggul lui Andrei Peroff.

Andrei Petroff a publicat pe canalul său de YouTube un video în care a povestit totul și momente din videourile în care influencerii, printre care Ana Morodan, Oana Roman, Faiăr sau Claudisky, sunt măguliți de onoarea de a promova pe canalele lor de Youtube sau pe Instagram/ Facebook/ TikTok.

Sursă foto: YouTube

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni